mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Jeep Wrangler 2007

Jeep Wrangler 2007

Jednym z ciekawszych wydarzeń trwających jeszcze targów motoryzacyjnych NAIAS 2006 w Detroit był debiut nowego Jeepa Wranglera.

Jeep Wrangler 2007

"Jeep to znaczy 'jechać, gdzie się chce i jak się chce', a dzisiaj Wrangler dał temu najlepszy dowód" – powiedział Jeff Bell, wiceprezes ds. Jeep’a w Chrysler Group – "To po prostu najlepszy Jeep Wrangler, jaki dotąd powstał. Żaden inny pojazd na świecie na pewno mu nie sprosta w warunkach off-road’owych. Wrangler ma teraz lepsze własności jezdne, jest obszerniejszy i bardziej komfortowy, ma też więcej opcji konfiguracji dachu, więcej mocy oraz bezpieczeństwa i daje jeszcze więcej przyjemności."

Dzięki zwiększeniu szerokości o 130 mm, Jeep Wrangler 2007 nabrał bardziej muskularnego i dynamicznego wyglądu. Zachowano charakterystyczne elementy w postaci klasycznych, okrągłych reflektorów, siedmiodzielnej kraty chłodnicy, trapezoidalnych nadkoli, odsłoniętych zawiasów drzwi, składanej szyby przedniej, pałąka kapotażowego oraz możliwości zdejmowania drzwi i dachu. Nabywca może w dalszym ciągu wyposażać swój pojazd w pełne lub półpełne drzwi karoserii oraz dachy twarde i składane.

Zwiększony prześwit oraz krótkie zwisy z przodu i z tyłu to możliwość poruszania się na najtrudniejszych szlakach off-roadowych, szczególnie na stromych zboczach i podjazdach. Przy kącie natarcia i zejścia – odpowiednio 44,3 i 40,4 stopni oraz kącie rampowym 25,4 stopni – Jeep Wrangler 2007 należy do najlepszych pojazdów terenowych.

Charakterystyka zawieszenia pozwala ograniczyć przechyły nadwozia na zakrętach
i podczas hamowania. Efektem obniżenia sztywności sprężyn jest wyraźny wzrost komfortu jazdy na twardej nawierzchni. Wyposażeniem standardowym wszystkich wersji Wranglera 2007 jest układ ESP – wspomagający utrzymanie stabilności kierunkowej na dowolnej nawierzchni. Układ ten ma trzy tryby działania: "włączony" – "wyłączony" oraz "włączony częściowo".

Oferowany jest w trzech odmianach – Wrangler X, Sahara i Rubicon. Jednak posiada liczne warianty konfiguracji elementów nadwozia, dziewięć kolorów nadwozia, trzy dostępne rozmiary kół (16, 17 i 18 cali).

We wszystkich odmianach Wranglera 2007 dotychczasową rzędową jednostkę PowerTech o pojemności 4,0 litrów zastąpił nowy silnik V-6 o pojemności 3,8 litra. Silnik ten rozwija moc 205 KM oraz moment obrotowy 325 Nm i współpracuje z sześciostopniową przekładnią manualną lub dostępną jako opcja – czterostopniową skrzynią automatyczną.

Jeep Wrangler 2007 będzie produkowany w zakładzie Stickney Avenue Toledo Assembly Plant (stan Ohio), a oferta na kluczowych rynkach światowych obejmie wersje dla ruchu prawostronnego i lewostronnego oraz wyposażone w silnik wysokoprężny. Pierwsze dostawy nowego Wranglera w USA przewidziane są na jesień 2006 roku.

Zobacz zdjęcia z targów NAIAS 2006 w Detroit

Czytaj także:
NAIAS 2006 Detroit - Dzikość zmysłów

NAIAS 2006 Detroit - Sen na jawie

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Jeep Wrangler
Jeep Wrangler
Cena podstawowa już od: 153 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Jeep Wrangler Wszystko o Jeep
Tematy w artykule: Jeep Jeep Wrangler

Podobne wiadomości:

NAIAS Detroit 2006 - Sen na jawie

NAIAS Detroit 2006 - Sen na jawie

Aktualności 2006-01-11

Komentuj:

~filip z endoru 2006-10-28

taki wrangler 2007 to jest dopiero terenówka, dla mnie to jest niewiele uborzszy od hummera.2007 jest tak samo funkcjonalny jak hummer.2007 to auto na teren,na droge i poto aby podjechać pod mariotta

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport