Zobacz koniecznie: Wszystko o Jeep Commander Wszystko o Jeep
Tematy w artykule: Jeep Jeep Commander

Podobne wiadomości:

Jeep Wrangler od Vilner - nie taki złom

Jeep Wrangler od Vilner - nie taki złom

Aktualności 2017-02-10

Koncern FCA mieszał przy spalinach?

Koncern FCA mieszał przy spalinach?

Aktualności 2017-01-17

Komentuj:

Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:

Dodaj swój komentarz +
~raiders 2006-04-30

do malkontentów!!!! to auto jest zrobione głównie dla amerykanów i tam się będzie podobać:)

~brutus 2006-04-24

a wg mnie np wrangler ok, ale to to niestety juz nie bardzo

~jeep 2006-04-24

jeep to jeep - to tak jak z multiplą - albo sie lubi albo nienawidzi :-)

~ja 2006-04-24

mi sie nie widzi to auto :( jest jakies takie tandetne, powrot do przeszlosci, stylistyczne dno

mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Jeep z klasą i potencjałem

Jeep z klasą i potencjałem

Nowy Jeep Commander jest pierwszym pojazdem tej marki z trzema rzędami siedzeń, na których spokojnie zmieści się siedem osób. Samochód ten stanowi bardzo ważny krok w dążeniach marki do bycia numerem 1 w swoim segmencie.

Jeep z klasą i potencjałem

Zobacz galerię zdjęć modelu Jeep Commander

We wnętrzu samochodu nikogo nie powinna już dziwić estetyka, precyzja i jakość z jakimi zostały wykonane detale. Trzy rzędy siedzeń zamontowano w układzie "teatralnym", w celu ułatwienia obserwacji otoczenia podróżującym. Drugi i trzeci rząd można bezproblemowo złożyć, dzięki czemu będzie dostępna płaska powierzchnia ładunkowa o pojemności nawet do 1775,5 litrów. Zespół napędowy 4x4 oraz silniki i rozstaw osi pozostały identyczne jak w Grand Cherokee. Zmianie uległa jedynie długość nadwozia (37mm dłuższa).

Dowiedz się więcej na temat modelu Jeep Commander

Na polskim rynku samochód będzie dostępny w dwóch wersjach silnikowych. Pierwsza to 3,0 litrowa jednostka wysokoprężna nowej generacji zbudowana przez DaimlerChrysler. Zastosowano w niej wysokociśnieniowy układ wtryskowy Bosch oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii kierownic. Moc maksymalna jaką posiada to 218 KM, a moment obrotowy 510 Nm przy 1600-2000 obr/min. Dla nabywcy, który ma ochotę na dużo lepsze osiągi dostępny będzie ośmiocylindrowy silnik HEMI o pojemności 5,7 litra rozwijający moc 326 KM. Silnik ten wyposażono w system zmiennej pojemności czynnej MDS, wyłączający cztery spośród ośmiu cylindrów w czasie normalnej jazdy i lekkiego przyspieszania, dzięki czemu można oszczędzić do 20 procent paliwa. Silniki te mogą być połączone z pięciostopniową przekładnią automatyczną, zapewniającą płynność pracy i optymalizację zużycia paliwa. Druga opcjonalna skrzynia została zmodyfikowana pod kątem sprawności zmiany przełożeń oraz zwiększenia siły pociągowej samochodu. Skrzynia może być ustawiona jako całkowicie automatyczna, bądź też sekwencyjna.

Za najtańszą wersję samochodu z silnikiem trzylitrowym trzeba będzie zapłacić 186 tysięcy złotych. Najdroższa, limitowana wersja z potężną jednostką HEMI kosztować będzie 248 tysięcy złotych.

Czytaj także:

"Pierwszy czterodrzwiowy Wrangler" (2006-04-18)

"Niekonserwatywny Patriota" (2006-04-10)

"Jeep Wrangler 2007" (2006-01-17)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.