mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Jest Variant

Jest Variant

Nowej średniej limuzynie VW wróży się zagrożenie markom Volvo, Audi i BMW. Jednak to pupularniejsza odmiana Passata - kombi - może stac się hitem.

Jest Variant

Już sama stylistyka pakownego "kombiaka" może przysporzyć mu klientów. W odróżnieniu od poprzedniej wersji jest to wizualnie lekkie auto. Dolna linia okien wznosi się w kierunku słupka D, naśladując tym samym chromowaną listwę drzwiową. Nowy jest wzór tyłu. Pojemny "odwłok" kończy zaokrąglona, a nie pionowa jak dotychczas, klapa bagażnika oraz znane, już z Golfa Plus diodowe lampy.

Efektowność opakowania udało się jednak połączyć z efektywnością jako środek transportu ludzi i ich dobytku. W porówaniu do poprzednika, Variant ma standardowo 1731 litrów pojemności (to aż o 131 więcej). Większa przestrzeń również dla pasażerów jest rezultatem wydłużenia (o 9,2cm), poszerzenia (o 7,4cm) i wyciągnięcia w górę (o 1,9cm) nadwozia.

W sierpiniu, kiedy nowy Volkswagen Passat Nowy Variant zastąpi odchodzącego poprzednika, do wyboru będzie jeden z sześciu silników. Do beznynowych: 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 T-FSI (200 KM) oraz 3.2 FSI V6 (250 KM); i diesli 1.9 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI (140 KM), dołączy jeszcze później mocniejszy, 2-litrowy TDI o mocy 170 KM.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport