mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Jest pierwszy DS od Citroena

Jest pierwszy DS od Citroena

Kilka dni temu informowaliśmy o planach Citroena, dotyczących wskrzeszenia prestiżowej serii DS. Dziś przedstawiamy pierwszy model z tej kategorii, który ze stylistyką podobną do Kii Soul będzie walczył o klientów MINI i Fiata 500.

Jest pierwszy DS od Citroena
Francuzi skrupulatnie przeanalizowali potrzeby rynku i doszli do wniosku, że ponowne wprowadzenie serii DS, będzie doskonałym narzędziem do walki o klientów. Jednak nikt nie powiedział, że pragmatyzm marketingowy nie może iść w parze z zabawą. Dlatego już w Genewie Citroen zaprezentuje model DS Inside, który rozwiązania garściami czerpie z obecnego już na rynku C3, koncepcyjnego projektu C-Cactus i chyba też trochę od koreańskiej Kii Soul.


W Szwajcarii samochód zostanie zaprezentowany jeszcze w formie konceptu. Z potężnym, zaakcentowanym chromem grillem, światłami LED pełniących funkcję reflektorów przeciwmgielnych, słupkami B mocno przesuniętymi do przodu, zaś C stanowiącymi krańce bagażnika oraz kilkoma innymi detalami stylistycznymi. Do tego producent zamierza zaoferować pokaźną listę wyposażenia w 1 z 43 kolorów nadwozia i 1 z 25 wzorów felg. Pod tą ekstrawagancką szatą skrywa się jednak konwencjonalna technika. W tym przypadku zaciągnięta ze wspomnianego modelu C3.
Nie jest wykluczone, że koncepcyjna nazwa DS Inside, przy wprowadzaniu pojazdu do sprzedaży zostanie zastąpiona nomenklaturą DS3, tak by jeszcze dobitniej powiązać zależność obu samochodów. I z pewnością, nie będzie to ostatni model serii DS. W planach Francuzi mają jeszcze wprowadzenie kompakta DS4 i auta klasy średniej DS5. Wszystkie pojawią się zapewne po rynkowym debiucie DS3, który nieśmiało jeszcze przewiduje się na rok 2010.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Citroen
Tematy w artykule: Citroen

Podobne wiadomości:

Citroen C-Elysee po nowemu

Citroen C-Elysee po nowemu

Premiery 2016-11-15

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Premiery 2016-06-30

Komentuj:

~kol 2009-02-17

A tak w ogóle to producenci sami wpędzają się w kłopoty. Zamiast oferować wygodę i komfort oferują auta ciasne i niskie, do których wsiąść jest trudno bo trzeba złożyć się w scyzoryk, a wysiąść jest już prawie niemożliwe - szczególnie dla osób starszych lub z ograniczeniami ruchowymi. Dlaczego tak jest? Przecież producent który chce odnieść sukces na rynku powinien swoim wyrobem trafiać do jak najliczniejszej rzeszy odbiorców. Jeżeli sam poprzez konstrukcję np. takiej INSYGNI ogranicza liczbę odbiorców do MAŁYCH wzrostem i zainteresowanych sportem to sam rezygnuje świadomie z pozostałych np. WYSOKICH wielbicieli spokoju.

~kol 2009-02-17

Ani DS ani Insygnia, bo i jeden i drugi odpowiada tylko nielicznej klienteli. DS - trzydrzwiowy - wąska grupa odbiorców wyklucza HIT INSYGNIA - niby duży, ale miejsca wewnątrz raczej skąpo, tzn. - przód - miejsca dla osoby o wzroście ok. 180 cm ledwie starcza. Z powodu kształtu przedniego podłokietnika ręka, zamiast na nim odpoczywać to spada-zsuwa się w prawo. TYŁ - ciasny otwór drzwiowy i fatalne wejście i jeszcze gorsze wyjście. Przy rozłożonym tylnym podłokietniku ciasno na szerokość. Te drobne ale niesamowicie ważne dla KOMFORTU w limuzynie szczegóły wykluczają HIT.

~Primo 2009-02-10

Co będzie większym hitem? Odpowiedzią jest Soul, z którego(chyba) ten model się wywodzi. Poza tym, Soul wchodzi na rynek już i można kupić kilka "wersji", między innymi cabrio. A na koniec cena, nie ma się co oszukiwać, że Citroen wyceni auto na około 45-50 tysięcy - tyle kosztuje Soul...

~raiders 2009-02-08

kuga to czy ds :(

~A 2009-02-06

Spoko!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport