mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Karl rozszerza ofertę małych Opli

Karl rozszerza ofertę małych Opli

Opel nie pozwoli, aby osoby szukające małego auta wychodziły z jego salonów niezadowolone. Poza znaną od lat Corsą i designerskim Adamem, mogą teraz wybrać także Karla, który wstrzela się w lukę między nimi.

Karl rozszerza ofertę małych Opli
Z długością 368 cm, ten pięciodrzwiowy hatchback poniekąd zastępuje nie oferowanego już w Polsce mikrovana - Opla Agilę. Karl nie przykuwa spojrzeń tak jak Adam, jest też bardziej stonowany od najnowszego Opla Corsy. Dysponuje jednak innymi zaletami - Karl ma zdobywać klientów przestronnym i funcjonalnym wnętrzem, dobrym wyposażeniem i atrakcyjną ceną.
 
 
Kabina nowego malucha Opla standardowo zmieści cztery osoby, ale opcjonalnie możemy otrzymać Karla z trzyosobową kanapą tylną. Wśród innych elementów na liście wyposażenia znajdziemy m.in. system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu, asystent parkowania, tempomat, przeciwmgłowe światła z funkcją doświetlania zakrętów, podgrzewana skórzana kierownica i system IntelliLink integrujący smartfona z multimediami samochodu. Jeśli natomiast chodzi o napęd, to maska malucha z Russelheim przykrywa 3-cylindrowy silnik o pojemności 1 litra i mocy 75KM.

Opel Karl zadebiutuje oficjalnie na salonie samochodowym w Genewie, czyli w marcu 2015 roku. Wkrótce po tym wydarzeniu będzie dostępny w sprzedaży w niektórych krajach, ale Polacy na nowego konkurenta Skody Citigo i Kii Picanto będą musieli poczekać do lata. Niemcy obiecują, że ceny bazowego Karla nie przekroczą 10 tys. euro. Zobaczymy, jak zostaną skalkulowane polskie cenniki.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Opel Karl
Opel Karl
Cena podstawowa już od: 36 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel Karl Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel targi Genewa Opel Karl

Podobne wiadomości:

Opel Adam i odpadający dach

Opel Adam i odpadający dach

Aktualności 2017-07-27

Master-test: Kombi klasy średniej

auto motor i sport 2015-01-22

Na autostradzie w wielkiej zgodzie, ale w czasie manewrów na torze zaciekle walczą o testowe punkty. Pod osąd międzynarodowego jury stają kombi klasy średniej ze 170-konnymi dieslami.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Borgward wraca na rynek europejski
Borgward wraca na rynek europejski
Już niebawem na polskim rynku motoryzacyjnym może się pojawić nowy gracz. Niemiecka marka Borgward po latach wraca do gry. Pierwszym modelem będzie duży SUV – BX7.