mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Kolejne koreańskie kombi

Kolejne koreańskie kombi

Koreański bratanek modelu Kia cee`d będzie teraz dostępny także w wersji kombi. Na targach we Frankfurcie jest obecnie prezentowany Hyundai i30 CW. W jego konwencjonalnym nadwoziu zawarta jest nowoczesna filozofia marki integrująca elementy samochodu z segmentu crossover.

Kolejne koreańskie kombi

Podobnie jak hatchback i30, nowe kombi zostało zaprojektowane przez europejczyków, dla europejczyków. Wygląd nadwozia w całości nawiązuje do swojego, pięciodrzwiowego protoplasty. Z tyłu zostały zamontowane charakterystyczne duże reflektory. Bryła pomimo znacznego przedłużenia i powiększenia przestrzeni bagażowej jest nadal opływowa. Długość samochodu wynosi teraz 4.475 mm, natomiast jego szerokość to 1.775 mm. Duży rozstaw osi na poziomie 2.700 mm gwarantuje odpowiednią przestrzeń wewnątrz auta.

Wewnątrz samochodu projektanci zrobili wszystko, żeby oferował on jak najlepszy komfort w swojej klasie. Wszystko zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii. Cała deska rozdzielcza będzie podświetlana w niebieskim kolorze, który ma dostarczać dobrej widoczności i przy okazji nie męczyć oczu podróżujących. Jeśli chodzi o przestrzeń dla pasażerów to nie powinni oni narzekać, bowiem miejsca ma być pod dostatkiem. Po otwarciu tylnej klapy do dyspozycji podróżujących dostępne będzie początkowo 415 litrów przestrzeni. Jednak kiedy drugi rząd foteli zostanie złożony, całość powiększy się aż do 1.395 litrów.

Pod maską nowego kombi z Korei znajdzie się szeroka gama silników. Wejściowym motorem będzie benzyniak o pojemności 1,6 litra oferujący moc 115 KM oraz moment obrotowy rzędu 154 Nm. Dwulitrowy silnik Beta II będzie dysponował mocą 143 koni mechanicznych oraz 154 Nm momentu. Dla fanów jednostek wysokoprężnych przygotowano trzy wersje. Najsłabsza jednostka z zapłonem samoczynnym o pojemności 1,6 litra będzie dostępna dwóch wariantach: 90KM/235Nm oraz 115KM/255Nm. Większy, dwulitrowy diesel CRDi będzie generować moc rzędu 140 KM oraz 304 Nm momentu obrotowego. Oba silniki są wyposażone w technologię common-rail oraz turbosprężarki ze zmienną geometrią łopatek.

W zależności od wybranej wersji silnikowej dostępne będą różne przekładnie. Hyundai będzie oferować auto z pięcio- i sześciostopniowym manualem oraz czterostopniowym automatem.

Czytaj także:

Hyundai i30 - koreański as (2007-08-29)

Hyundai i30 od 48 900 zł (2007-07-19)

Hyundai i30 kombi (2007-04-17)

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Hyundai i30
Hyundai i30
Cena podstawowa już od: 58 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr.

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

~mix 2010-07-16

Jak czytam te wasze beznadziejne komentarze, to płakac się chce. Po pierwsze i30 na pewno jest lepszy od ceeda i mówią o tym nawet oficjalnie szefowie całego koncernu H-K, którzy Hyundaia właśnie pozycjonują w koncernie wyżej. Hyundai jest lepiej wykonany, ma lepsze wykończenienie, wyeliminowane są w nim wszystkie niedociągnięcia ceeda. Po drugie Hyundai od dawna znany jest ze swojej niezawodności i długowieczności. Obecne niemieckie syfy mogą się przy nim schowac, podobnie jak francuskie, japońskie i włoskie. Można się tylko obawiac czy tego pozytywnego wizerunku nie zepsują Czesi, wszystko zależy jak będą przykładac się do roboty. Wystarczy spojrzec na akcje serwisowe organizowane przez te wszystkie jak piszecie znamienite firmy, a dotyczące często bardzo poważnych usterek. Nie słyszalem o takich problemach w Hyundaiu.

~Sikający na trędy 2010-06-29

Jak czytam posty większości zwolenników Bolidu Młodzieży Wiejskiej, to rozumiem problem... Kompleksy. Dlaczego Polak nie naklei sobie na auto BMW, AUDI i innych, loga fso? Albo Nysa? To tej kategorii ludzie sprzedawali nas "lepszym". Jakimi pojazdami rozjeżdżali waszych dziadków i pradziadków, zasrańcy?! Co możecie dresy powiedzieć o waszej wiedzy o Niemcach, Japończykach i Koreańczykach? Przykro mi ale już teraz idę po was spuścić wodę %-)

~Jezdzacy Hyundaiem Accentem 2008-02-20

Te wszystkie niepochlebne komentarze na temat koreanskich samochodow pisza kmioty jezdzacy 20-letnim zlomem typu volkzwagen, opel,mercedes -jechalem kiedys za takim 4-sladem " STRACH SIE BAC"

~ojciec rodziny 2008-02-01

A ja chcialbym miec takiego kombika. Ciekawe ile bedzie kosztowal?

~MD 2007-10-15

Wtrące dwa grosze od siebie...Jeździłem CEED-em z Dieslem, to odpowiednik Hjundaia. Dobre materiały, choć wnętrze raczej brzydkie - typowo koreańskie. Komfort nienajgorszy, ale prowadzenie marne. Kiepsko wchodzą biegi, nieraz słychać zgrzyt. W porównaniu do Lacetti dobrze wypada wyposażenie (ABS, elektryka, klima), ale wóz ogólnie przeciętny i bardzo drogi, w końcu to tylko kia, konkurent hyundaia, chevroleta i chińskich wynalazków.... Azja jest mocno w tyle. W tej klasie jest z 10-12 dużo lepszych aut, więc na CEED-a napewno nie polece :) Osobiście teraz rozważam kupno Cytryny C4 lub nowej 308-ki która będzie niedługo. M.D.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport