mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Koncept Colorado już jest

Koncept Colorado już jest

Chevrolet udostępnił właśnie zdjęcia oraz więcej informacji na temat koncepcyjnego następcy pick-upa Colorado.

Koncept Colorado już jest
Auto swoją oficjalną premierą ma mieć podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Bankoku. Nowa generacja półciężarówki wejdzie do sprzedaży w Tajlandii już w tym roku, natomiast reszta świata ujrzy samochód w salonach dopiero w 2012 roku.

- Półciężarówki stanowiły podstawę marki Chevrolet przez prawie całą jej stuletnią historię - powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. - Colorado wnosi swój wkład w to dziedzictwo ekspresyjnym designem, wysokiej jakości wykończeniem oraz wszechstronnymi możliwościami użytkowymi. Poszerzamy naszą ofertę modeli wchodząc do nowych segmentów. Colorado mógłby zapewnić marce Chevrolet dalsze ekscytujące możliwości na rynku europejskim - powiedział Brannon.

Model przygotowany specjalnie z okazji salonu w Bankoku cechują przedłużona kabina, podwyższone podwozie z napędem 4x4, duże, dwudziestocalowe felgi, które "ubrane" są w terenowe opony. Pod maską pick-upa znalazł się silnik nie do końca typowy dla takich samochodów, bo 2,8 litrowy turbodiesel, który ma być ekonomiczny i zapewniać doskonałe możliwości transportowe oraz holownicze poprzez szeroki zakres momentu obrotowego.

- Choć jest to model pokazowy, podstawowe proporcje i forma odzwierciedlają wizję Colorado nowej generacji, które wprowadzone zostanie na rynek - powiedział Brad Merkel, dyrektor wykonawczy koncernu GM ds. światowej gamy modeli. - Łączy on w sobie właściwości niezawodnej półciężarówki przeznaczonej do użytku komercyjnego z wysokiej jakości wykończeniem odpowiadającym potrzebom prywatnym.

Samochód jak na amerykańskiego pick-upa wygląda dość futurystycznie, jednak jego ogólne proporcje i kształty zapewne nie odbiegają mocno od wersji produkcyjnej, którą pewnie także ujrzymy już niebawem. Przód wpisuje się w kanon designu, do którego Chevy zdążył nas już przyzwyczaić - wielki złoty znaczek, dumnie prezentujący się na podwójnym grillu, który z obu stron otoczony jest dużymi reflektorami. Nadwozie lakierowane jest w szarym kolorze o nazwie Pepperdust Metallic, który faktycznie przywodzi na myśl kolor pieprzu. Dookoła auta znajdziemy dużo chromowanych elementów, które są już w zasadzie wpisane w amerykańską szkołę projektowania samochodów, są wręcz niezbędne. Tylne światła zawierają w sobie oczywiście diody LED.

Wnętrze samochodu w zasadzie mogłoby zostać w całości przejęte do produkcyjnej wersji. Nie znajdziemy tu nic nazbyt futurystycznego - normalna trójramienna kierownica wielofunkcyjna, duży ekran multimediów, panel dwustrefowej klimatyzacji, normalne zegary przedzielone ekranem komputera pokładowego i to w zasadzie wszystko, co tu zobaczymy. Fotele obite są skórą, a materiały dookoła wnętrza są miękkie i, podobno, bardzo miłe w dotyku.

Podobne wiadomości:

Nowy salon Mazdy we Wrocławiu

Nowy salon Mazdy we Wrocławiu

Aktualności 2016-06-23

Skoda Atero Coupe - pokaz możliwości

Skoda Atero Coupe - pokaz możliwości

Aktualności 2016-05-25

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport