mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Lancer Ralliart już w Polsce

Lancer Ralliart już w Polsce

Jeśli zwykły Lancer to dla Ciebie za mało, a z kolei sportowy Evolution ciut za dużo, być może idealną propozycją będzie wchodzący właśnie na polski rynek 240-konny Mitsubishi Lancer Ralliart.

Lancer Ralliart już w Polsce
Lancer Ralliart uzupełnia gamę rodziny Lancerów i stanowi ciekawą alternatywę pomiędzy Lancerami Sedan i Sportback z silnikami 1.5 l 109 KM (Sedan) oraz 1.8 l 143 KM i 2.0 DID 140 KM (Sedan i Sportback), a sportowym Lancerem Evolution oferowanym z 2-litrowym benzynowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 295 KM i 350 KM.

Stylistycznie Lancer Ralliart wyróżniać się będzie m.in. aluminiową pokrywą silnika z ogromnym wlotem powietrza, charakterystycznym przodem z motywem Jet Fighter z chromowanym wykończeniem, reflektorami biksenonowymi ze spryskiwaczami i lampami doświetlającymi zakręty, tylnymi przydymionymi kloszami lamp, sportowymi aluminiowymi obręczami i podwójną końcówką rury wydechowej.

Nowy Mitsubishi Lancer Ralliart jest oferowany z 4-drzwiowym nadwoziem typu sedan (Lancer Ralliart Sedan) oraz 5-drzwiowym typu hatchback (Lancer Ralliart Sportback) w 6 metalizowanych lub perłowych kolorach nadwozia (pomarańczowym, białym, czarnym, czerwonym, srebrnym i niebieskim).  

Pod maską Ralliarta znajdziemy ten sam silnik co w Evolution, jednak ze zmniejszoną mocą. Dwulitrowy silnik benzynowy rozwija moc 240 KM i maksymalny moment obrotowy 343 Nm przy 2.500-4.750 obr/min. Do setki rozwija się w 7 sekund, zaś maksymalna prędkość wynosi 230 km/h. Bardzo dobre właściwości jezdne zapewnia układ napędu na 4 koła (AWC), znany z IX generacji Lancera Evo, z aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym, przednim mechanizmem różnicowym typu Torsen, tylnym płytkowym mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu i systemem ABS.

Przełącznik trybów systemu AWC na kierownicy pozwala kierowcy na wybór odpowiedniego trybu jazdy do aktualnie panujących warunków na drodze: "Tarmac" na utwardzone nawierzchnie, "Gravel" na mokre lub luźne nawierzchnie oraz "Snow" na ośnieżone nawierzchnie.

Lancer Ralliart wyposażony jest ponadto w supersportową 6-biegową półautomatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów TC-SST, która nie wymaga pedału sprzęgła oraz zapewnia płynną zmianę biegów.

O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów zadbają systemy ABS, EBD, ASTC (Aktywny System Kontroli Trakcji i Stabilizacji), system napędu na 4 koła AWC, 7 poduszek bezpieczeństwa (w tym chroniąca kolana kierowcy) i opracowana przez Mitsubishi konstrukcja nadwozia typu RISE (o podwyższonej odporności na zderzenia).

W Polsce dostępne są 2 wersje wyposażeniowe tego pojazdu: GSR w cenie zaczynającej się od 119.990 zł i MR w cenie od 134.990 zł. Dilerzy już przyjmują zamówienia, a klienci będą mogli odebrać auta na przełomie czerwca i lipca.

Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport