mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Lancer Ralliart już w Polsce

Lancer Ralliart już w Polsce

Jeśli zwykły Lancer to dla Ciebie za mało, a z kolei sportowy Evolution ciut za dużo, być może idealną propozycją będzie wchodzący właśnie na polski rynek 240-konny Mitsubishi Lancer Ralliart.

Lancer Ralliart już w Polsce
Lancer Ralliart uzupełnia gamę rodziny Lancerów i stanowi ciekawą alternatywę pomiędzy Lancerami Sedan i Sportback z silnikami 1.5 l 109 KM (Sedan) oraz 1.8 l 143 KM i 2.0 DID 140 KM (Sedan i Sportback), a sportowym Lancerem Evolution oferowanym z 2-litrowym benzynowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 295 KM i 350 KM.

Stylistycznie Lancer Ralliart wyróżniać się będzie m.in. aluminiową pokrywą silnika z ogromnym wlotem powietrza, charakterystycznym przodem z motywem Jet Fighter z chromowanym wykończeniem, reflektorami biksenonowymi ze spryskiwaczami i lampami doświetlającymi zakręty, tylnymi przydymionymi kloszami lamp, sportowymi aluminiowymi obręczami i podwójną końcówką rury wydechowej.

Nowy Mitsubishi Lancer Ralliart jest oferowany z 4-drzwiowym nadwoziem typu sedan (Lancer Ralliart Sedan) oraz 5-drzwiowym typu hatchback (Lancer Ralliart Sportback) w 6 metalizowanych lub perłowych kolorach nadwozia (pomarańczowym, białym, czarnym, czerwonym, srebrnym i niebieskim).  

Pod maską Ralliarta znajdziemy ten sam silnik co w Evolution, jednak ze zmniejszoną mocą. Dwulitrowy silnik benzynowy rozwija moc 240 KM i maksymalny moment obrotowy 343 Nm przy 2.500-4.750 obr/min. Do setki rozwija się w 7 sekund, zaś maksymalna prędkość wynosi 230 km/h. Bardzo dobre właściwości jezdne zapewnia układ napędu na 4 koła (AWC), znany z IX generacji Lancera Evo, z aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym, przednim mechanizmem różnicowym typu Torsen, tylnym płytkowym mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu i systemem ABS.

Przełącznik trybów systemu AWC na kierownicy pozwala kierowcy na wybór odpowiedniego trybu jazdy do aktualnie panujących warunków na drodze: "Tarmac" na utwardzone nawierzchnie, "Gravel" na mokre lub luźne nawierzchnie oraz "Snow" na ośnieżone nawierzchnie.

Lancer Ralliart wyposażony jest ponadto w supersportową 6-biegową półautomatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów TC-SST, która nie wymaga pedału sprzęgła oraz zapewnia płynną zmianę biegów.

O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów zadbają systemy ABS, EBD, ASTC (Aktywny System Kontroli Trakcji i Stabilizacji), system napędu na 4 koła AWC, 7 poduszek bezpieczeństwa (w tym chroniąca kolana kierowcy) i opracowana przez Mitsubishi konstrukcja nadwozia typu RISE (o podwyższonej odporności na zderzenia).

W Polsce dostępne są 2 wersje wyposażeniowe tego pojazdu: GSR w cenie zaczynającej się od 119.990 zł i MR w cenie od 134.990 zł. Dilerzy już przyjmują zamówienia, a klienci będą mogli odebrać auta na przełomie czerwca i lipca.

Podobne wiadomości:

Mitusbishi Expander - kolejny model w Europie?

Mitusbishi Expander - kolejny model w...

Aktualności 2017-07-19

Nowe wcielenie Mitsubishi Eclipse - wersja Cross

Nowe wcielenie Mitsubishi Eclipse - wersja...

Aktualności 2017-02-17

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.