mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Lancia Thema z napędem na cztery koła

Lancia Thema z napędem na cztery koła

Lancia na targach motoryzacyjnych w Genewie pochwali się Themą w wersji AWD. Napęd na cztery koła będzie dostępny z najmocniejszym silnikiem.

Lancia Thema z napędem na cztery koła
Pod maską Themy AWD pracować będzie jednostka Pentastar V6 o pojemności 3.6-litra i mocy 286 KM. Silnik został sprzężony z 8-biegową skrzynią automatyczną dostarczoną przez ZF. Zmiana biegu odbywa się w czasie poniżej 200 ms.

System AWD automatycznie wykryje potrzebę interwencji w celu zwiększenia przyczepności. W normalnych warunkach całość napędu przekazywana jest na koła tylne. Zwiększa to oszczędność paliwa. W okresie zimowym AWD automatycznie wykrywa możliwość oblodzenia jezdni i pracuje w pełnym trybie napędu na cztery koła.

Lancia Thema ADW w Genewie zadebiutuje wyposażona w system audio przygotowany przez legendarnego producenta hip-hopowego Dr. Dre. Na audio Beats by Dr. Dre składają się trzy głośniki 3.5 calowe na desce rozdzielczej oraz dwa 3.5-calowe zamontowane w tylnych drzwiach, średnio i wysoko tonowe. Wrażanie basowe dostarczają dwa głośniki nisko tonowe. O efekt dźwięku przestrzennego dbają dwa głośniki 6x9 calowe oraz 8 calowy zamontowany z tyłu. System Beat by Dr. Dre zapewnia wrażenia studia nagrań, które możemy odczuć w kabinie samochodu.

Podobne wiadomości:

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Genewa 2016 ruszyła na dobre!

Genewa 2016 ruszyła na dobre!

Aktualności 2016-03-01

Komentuj:

~Andrew 2012-03-04

Teraz to już Limuzyna wyposażona w większość rzeczy które mogą znaleźć w niej zastosowanie. Lancia/Chrysler wypuściły na rynek bardzo eleganckie, komfortowe i luksusowe auto, które może być świetną alternatywą dla nudnych i bardzo, bardzo drogic limuzyn.

carmati 2012-02-29

Świetna wiadomość dla miłośników tej marki. Szykowna i luksusowa Lancia z napędem 4x4 i systemem AWD to idealne rozwiązanie, które bardzo mi się podoba. Automatyczne dołączanie drugiej osi w przypadku utraty przyczepności znacznie podnosi bezpieczeństwo a przy tym fakt że napęd nie jest stały nie podnosi aż tak bardzo zużycia paliwa. Sam mam samochód ze stałym napędem na obydwie osie, który ma duży apetyt na paliwo :) Na pewno Thema znajdzie teraz szersze grono nabywców.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport