Powstał on na bazie wersji wyścigowej modelu MINI. W salonach będzie dostępny już w czerwcu tego roku. Sportowy dodatek zwiększył jego moc do 218 koni mechanicznych. Dzięki temu osiąga on moment obrotowy na poziomie 250 Nm przy 4.600 obr/min. Tylko 6,5 sekundy wystarczy mu na rozpędzenie się do prędkości 100 km/h.
Dowiedz się więcej o marce MINI
Do sportowej jazdy przygotowane zostało specjalnie wzmocnione zawieszenie z twardymi amortyzatorami. Szesnastocalowe, wentylowane tarcze hamulcowe zapewnią odpowiednio krótką drogę potrzebną do zatrzymania pojazdu. Model osadzono na nisko-profilowych oponach zamontowanych na specjalnie przygotowanych do tego modelu 18 calowych felgach ze stopów lekkich metali. Nadwozie zostało wzbogacone pakietem aerodynamicznym, w którego skład wchodzą spoilery. Usunięcie tylnej kanapy oraz zastosowane modyfikacje pozwoliły zmniejszyć wagę samochodu o ponad 50 kilogramów. Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych pojazd będzie można kupić w Niemczech już od 30.900 euro.
Zobacz galerię zdjęć modelu MINI Cooper S
W podstawowej wersji wyposażenia znajdzie się blokada dyferencjału, a także skórzane fotele Recaro. W sportowej kierownicy zamontowane będą przyciski do obsługi radia. Jako bezpłatny dodatek montowana będzie klimatyzacja, a także elektroniczny system kontroli trakcji DSC.
W centralnym punkcie hali numer pięć, widzowie będą mogli zobaczyć masę atrakcji związanych z modelem tworzącym historię brytyjskiej motoryzacji. Mnóstwo akcesoriów, gadżetów, aktualny program szkolenia kierowców MINI, a także wyścigi z serii MINI CHALLENGE, to tylko niektóre z atrakcji, które mają wprawić w osłupienie nawet najbardziej wybrednego widza.
Czytaj także:
"Diabelskie mini!" (2005-10-31)
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!