mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Megane RS

Megane RS

Choć na stoisku Renault w Genewie jest sporo nowości, to jednak wydaje się, że największym zainteresowaniem przedstawicieli mediów cieszy się sportowa odmiana nowej generacji Megane, pod maskę której trafił 250-konny silnik.

Megane RS
Renault Megane RS przygotowany przez sportowy dział francuskiego koncernu Renault Sport Technologies to kolejny z usportowionych kompaktów. Napędzany jest dwulitrową, 16-zaworową jednostką benzynową z turbodoładowaniem, która rozwija moc 250 koni mechanicznych, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 340 Nm (przy 3.000 obr/min). Dzięki temu nowy Megane RS jest o 20 KM mocniejszy niż Megane R26.R i ma o 40 Nm wyższy maksymalny moment obrotowy. Jednostka ta ma jeszcze jedną zaletę. 80 procent momentu obrotowego jest dostępne już od 1.900 obr/min, dzięki czemu elastyczność powinna być jedną z mocniejszych stron tego auta. Moc na przednią oś przenoszona będzie za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej.
Oczywiście większa moc silnika to nie jedyne zmiany, jakim poddany został Megane RS. Nieco inne, bardziej sportowe jest nadwozie (światła do jazdy dziennej w technologii LED, 18-calowe felgi, centralnie umieszczona końcówka układu wydechowego, tylny dyfuzor), mocniejsze są hamulce i oczywiście zmienione zostało podwozie. Tu do wyboru będą dwie opcje - Sport oraz Cup, z mechanizm o ograniczonym poślizgu.

Zobacz inne premiery na wystawie w Genewie
Zobacz koniecznie: Wszystko o Renault
Tematy w artykule: Renault Megane rs

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Crossover – charakterna krzyżówka dla wymagających
Crossover – charakterna krzyżówka dla wymagających

Uterenowione kombi w ofercie Volvo znajdziesz już od dwóch dekad. Kontynuatorem tej tradycji jest V90 Cross Country, który w trudnym terenie radzi sobie równie dobrze, co na autostradzie lub miejskiej ulicy.