mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Mercedes Klasy C wreszcie w pięknej wersji Coupe

Mercedes Klasy C wreszcie w pięknej wersji Coupe

Choć klienci Mercedesa już od 2 lat mogą jeździć najnowszą C-Klasą w wersjach sedan i kombi, to dopiero teraz wielbiciele coupe znajdą w salonach coś dla siebie. Dwudrzwiowa wersja nadwozia nie kusi funkcjonalnością, ale elegancką i sportową linią karoserii.

Mercedes Klasy C wreszcie w pięknej wersji Coupe
Mercedes na długo przed premierą tego auta zapowiadał, że przy jego projektowaniu atrakcyjny styl miał wyższy priorytet niż aspekty praktyczne. Dlatego auto jest niższe, linia dachu mocno opada (ograniczając zapewne przestrzeń na tylnej kanapie), a prześwit zmniejszono o 1,5 cm. Mercedes Klasy C Coupe odwdzięcza się jednak bardziej smukłą sylwetką z elegancką "rufą", bardzo podobną do tyłu dużo droższej Klasy S Coupe. Pozostałe smaczki to lusterka boczne zamontowane w drzwiach, szyby bez ramek i opcjonalny sportowy pakiet stylistyczny AMG Line. Projektantom Mercedesa bezwzględnie należy się premia.

Wewnątrz Niemcy tradycyjnie chcą zaimponować klientom jakością materiałów, wygodą siedzeń, poziomem wyposażenia i ogólnym poczuciem obcowania z tzw. "produktem premium". Kabina jest niemal identyczna, jak w sedanie i kombi, ale tutaj możemy np. domówić pakiet Interior Chrome, który wprowadza całą masę chromowanych błyskotek - nawiewy wentylacji, przyciski, a nawet ramki zegarów. Do tego perforowana skóra na siedzeniach, zaawansowany system multimedialny i armia systemów wspomagających kierowcę w bezpiecznej jeździe - tak Klasa C Coupe dba o komfort jazdy.

Gdyby komuś było mało rozpieszczających dodatków, może zamówić jeszcze pneumatyczne zawieszenie Airmatic, które doskonale izoluje pasażerów od niedoskonałości drogi, zapewnia zawsze optymalny prześwit i zwiększa przyczepność Mercedesa w szybkich zakrętach. W kwestii mechaniki, koniecznie trzeba jeszcze napomknąć o sercu auta - silniku. Do wyboru mamy kilka motorów, sprawdzonych już w dotychczasowych wersjach Klasy C.
 
Po pierwsze - benzyniaki. 1,6 ma moc 156KM i może wystarcza w mniejszym Mercedesie CLA, ale tutaj lepszym wyborem będzie silnik 2,0 - również czterocylindrowy. W zależności od wersji może on mieć 184, 211 lub 245KM mocy maksymalnej. Kto do baku woli lać olej napędowy, ten wybierze oszczędniejszy lecz droższy silnik Diesla: 2,1 o mocy 170 lub 204KM. Auto do sprzedaży trafi w grudniu tego roku.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa C
Mercedes Klasa C
Cena podstawowa już od: 119 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne...

Technika 2016-12-02

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport