Nissan Micra C+C został opracowany od strony technicznej i stylizowany w Anglii i tamteż będzie budowany przez zakłady Karmanna.
Dzięki znanemu już z innych modeli rynkowych systemowi składanego dachu auto zapewnia szyk kabrioletu podczas upalnych dni i dyskretny komfort coupe gdy pogoda zmusza do podróży z zakrytym wnętrzem.
Wtedy jednak pasażerowie korzystają z innego rozwiązania - szklany dach C-VIEW zamyka wnętrze pozostawiając poczucie maksymalnego kontaktu z otoczeniem, czy to w deszczu, czy podczas zimowej zamieci. I właśnie wtedy samochód wprowadzony zostanie do salonów sprzedaży. Ciekawe czy wykupywanie auta będzie równie szybkie jak czas składania dachu - w 22 sekundy.
Tak więc po trzech latach od przedstawienia auta na paryskim show, przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. W salonach do wyboru będą dwa silniki: 1.4 (88 KM) i nowy 1.6 (110 KM).
Mimo powierzchni bagażnik jaką zabiera schowek na dach, Micra C+C ma 221 litrów na torby i pakunki, a 426 litrów przy rozłożonym dachu (Peugeot 206CC 150-320l.; Opel TwinTop 250l.).
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!