mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Mini-kombi Peugeota

Mini-kombi Peugeota

Szykuje się debiut kolejnego kombi z garażu Peugeot. Francuska marka w Genewie zaprezentuje model studyjny 207 SW, który nadaje szkic stylistyczny przyszłej, produkcyjnej wersji.

Mini-kombi Peugeota
Koncepcyjny model Peuegot 207 SW ma co prawda 4,156 m długości – najwięcej wśród nadwoziowych wariantów tego modelu – jednak konstruktorzy nie zdecydowali się zwiększyć jego rozstawu osi, który nadal ma 2,54 m. Przestrzeń załadunkowa została zwiększona dzięki wyższemu o osiem centymetrów nadwoziu. Przód samochodu, poza kilkoma detalami na nadkolach i zderzaku jest identyczny jak w sprzedawanych już egzemplarzach 207. Boczna linia szyb została wydłużona aż za słupki C, których forma nawiązuje do tych z modeli 407 SW i 1007.

Prezentowany w Genewie 207 SW będzie wyróżniał się też panoramicznym dachem, oddzielnie otwieraną szybą bagażnika oraz typowo koncepcyjnym jasnym wnętrzem z pomarańczowym wstawkami. Peugeot zapowiada możliwość dużej adaptacji wnętrza i przestrzeni ładunkowej. Tylną kanapę w koncepcyjnym kombi można całkowicie położyć i zrównać do linii bagażnika.

Samochód w studyjnej wersji otrzyma silnik 16V HDi o pojemności 1.6 l. i mocy 109 KM. Maksymalny moment obrotowy jednostki wyposażonej w filtr cząstek stałych wynosi 240 Nm – dzięki funkcji Overboost zwiększa się nawet do 260 Nm.

Zobacz TEST mojeauto.pl modelu Peugeot 207

Czytaj także:

207 CC na wiosnę 2007-01-31

Nowy silnik i skrzynia w 207 2007-01-18

207 CC już w Genewie 2006-12-07

Podobne wiadomości:

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Aktualności 2016-12-28

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Aktualności 2016-10-11

Komentuj:

~robson 2007-02-09

dobre kaz, hehehahi

~fee 2007-02-09

Ale brzydal

~kaz 2007-02-09

Peugeot najlepsze autko po 1989 r - jak premier

~lolek 2007-02-09

bleeee paskuda

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.