mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Najbardziej wyjątkowy Beetle

Najbardziej wyjątkowy Beetle

Studyjny model New Beetle Ragster zaprezentowany na trwających targach NAIAS w Detroit ma obniżony o 150 mm duży rozsuwany dach "ragtop".

Najbardziej wyjątkowy Beetle

Zespół konstruktorów projektując Ragstera bazował na wzmocnionym kabriolecie, skrócił przednie słupki o ok. 90 mm i stworzył jako ramę dla rozsuwanego dachu pochylony pałąk dachowy w kształcie litery U.

Ragster wprowadza nowe rozwiązania w dziedzinie stylistyki, nie tylko jeśli chodzi o dach. Nowoczesną i sportową formę otrzymały również błotniki, zderzaki, reflektory przednie, światła tylne i 19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Wewnątrz też widać dużo nowości: sportowe składane fotele kubełkowe, sportowa kierownica z wbudowanym przyciskiem uruchamiającym silnik (z prawej strony) i przyciskami do obsługi rozsuwanego dachu (z lewej strony), konsola środkowa i przejrzyście zaprojektowana powierzchnia bagażowa.

Jako jednostkę napędową – nawet jeżeli nie podjęto jeszcze decyzji ani o seryjnej produkcji tego prototypu, ani o typach silników – można wyobrazić sobie zarówno mocny silnik benzynowy, jak i silnik TDI. Wszystko jest możliwe. Tak, jak to było z Concept 1 – prototypem New Beetla. Wtedy także wszystko zaczęło się w Detroit...

Targi NAIAS Detroit 2005

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport