mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > New Kyron - czwarta nowość

New Kyron - czwarta nowość

New Kyron to już czwarta nowość koncernu Ssangyong Motor Company wprowadzona do polskiej oferty w 2007 roku. Nowy, odświeżony model Kyron, to połączenie limuzyny i samochodu terenowego.

New Kyron - czwarta nowość

„Samochody segmentu SUV (sport utility vehicle) cieszą się coraz większym zainteresowaniem Klientów na całym świecie, a także w Polsce. Duże, komfortowe auta, które zapewniają pasażerom przede wszystkim bezpieczeństwo, są wyjątkowo praktyczne - sprawdzają się bowiem zarówno na autostradzie, jak i w terenie. New Kyron to już czwarta nasza nowość w tym roku. Liczymy na to, że dzięki eleganckiej stylistyce i bardzo atrakcyjnej cenie, nasz nowy model przyczyni się do ugruntowania mocnej pozycji Ssangyong w segmencie samochodów terenowych na polskim rynku.” - mówi Stefan Kuźmiński, Dyrektor Generalny Ssangyong Poland Sp. z o.o.

Odświeżony Kyron to propozycja Ssangyong dla wymagających klientów. Linia zewnętrzna nowego Kyrona została znacznie zmieniona w stosunku do Kyrona przed faceliftingiem. Zmianie uległ przede wszystkim kształt lamp tylnych, a także przednia część samochodu. New Kyron ma nowy, trzy-liniowy, chromowany grill oraz zabudowany sportową siatką wlot powietrza. Również światła przeciwmgielne zmieniły swój kształt z okrągłych na prostokątne.

W obszernym wnętrzu Kyrona kierowca może liczyć między innymi na wiele przydatnych schowków i uchwytów, skórzaną tapicerkę, rozbudowany system car-audio (dostępny również w wersji z nawigacją satelitarną), elektrycznie sterowane szyby i lusterka zewnętrzne. Przestrzeń bagażowa wynosi 625 litrów.

New Kyron będzie dostępny na polskim rynku w jednej wersji silnikowej: w 2 - litrowym turbodieslu w technologii Mercedesa z systemem common-rail III generacji o mocy 141 KM, o momencie obrotowym 310 Nm dostępnym z zakresie  1800 – 2750 obrotów na minutę. Napęd Kyrona jest przekazywany za pośrednictwem pięciobiegowej manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. W skrzyni manualnej zastosowano dwu-masowe koło zamachowe umożliwia cichą i precyzyjną zmianę biegów. Skrzynia automatyczna , T-Tronic, w technologii Mercedes - Benz, jest wyposażona w 5 biegów, adaptacyjny program zmiany biegów, Lock-up (blokadę przekładni hydrokinetycznej) oraz komunikacje CAN z ECU, ABS, ESP. T-Tronic daje możliwość manualnej zmiany biegów i ich dobór w zależności od potrzeb. Automatyczna skrzynia biegów posiada dwa tryby pracy: standardowy i zimowy. Dodatkową zaletą jest możliwość sterowania pracą skrzyni poprzez przyciski umieszczone na kierownicy lub przełącznikami na dźwigni zmiany biegów.

Kyron posiada 2 poduszki powietrzne umieszczone w przedniej części kabiny pasażerskiej oraz poduszki boczne w systemie kurtynowym. Nowoczesne systemy podnoszące bezpieczeństwo jazdy takie jak: system stabilizacji toru jazdy ESP, system kontroli trakcji TCS, system zapobiegający wywróceniu pojazdu ARP, system kontroli zjazdu HDC, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy EBD, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowanie ABS, czy zawieszenie oparte na sztywnej ramie, gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa w czasie jazdy.

Koreański SUV będzie dostępny w Polsce w dwóch wersjach wyposażenia:  Elegance oraz Elite. W obydwu wersjach znajdziemy m.in. automatyczną klimatyzację z systemem AQS (system kontroli jakości powietrza), ESP, TCS, ARP, ABS, EBD oraz HDC. We wszystkich wersjach wyposażenia Kyron posiada stały napęd na tylną oś, dołączany przez kierowcę napęd na oś przednią i reduktor terenowy. Samochód przystosowany jest do ciągnięcia dużych, ciężkich przyczep o masie całkowitej dochodzącej aż do 2,3 tony. W zależności od wersji ceny auta kształtują się od 109 300 do 128 300 zł brutto.

Zobacz galerię zdjęć modelu Ssangyong New Kyron


Podobne wiadomości:

Ssangyong Korando Sport zmienia nazwę

Ssangyong Korando Sport zmienia nazwę

Aktualności 2016-10-14

SsangYong LIV-2 SUV - zapowiedź nowego luksusowego SUV-a

SsangYong LIV-2 SUV - zapowiedź nowego...

Premiery 2016-09-29

Komentuj:

~ktoś 2007-07-19

ciakawe czemu nie ma zdjec od tyłu . . .czyżby nie chcieli przerazic (i odstarszyc) potencjalnych śmiałków chcacych kupic ten samochod :D

~popula 2007-07-19

Nieudolnie próbuje naśladować ML-a. Wygląda jakby w krzywym zwierciadle. Cenowo to rewelacja. Ale nie ma co się czarować. Auta w tym segmencie muszą kosztować. Jeżeli jest tani, to kosztem czegoś. Jakości, bezpieczeństwa, trakcji czy napędu. W tej klasie auta niemieckie to wzór. Jedynie Volvo XC90 jest poważnym konkurentem dla MB, BMW,VW, Audi czy Porsche.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport