mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nismo podrasował Juke'a

Nismo podrasował Juke'a

Nismo, nadworna firma tuningowa Nissana, planuje wziąć na warsztat kilka modeli. Japoński tuner swoje prace zaczął od modelu Juke, czego owoce można podziwiać na wystawie Tokio Motor Show. Widać, że w Nismo bardzo pozazdrościli Nissana Juke-R.

Nismo podrasował Juke'a
Nissan Juke Nismo Concept zostanie zaprezentowany już jutro na targach motoryzacyjnych w Tokio. Z nieoficjalnych informacji wynika, że auto ma pojawić się w wersji produkcyjnej także na Europę. "Przyszłość dla Nismo to dostarczanie luksusowych, sportowych projektów dla każdego rodzaju klientów", powiedział szef Nismo Shoichi Miyatani. "Nasza najbliższa gama samochodów będzie tak samo dostępna i innowacyjna jak produkty Nissana, ale z dodatkiem energii Nismo dając jeszcze więcej przyjemności z posiadania i jazdy", dodał szef Nismo.

W koncepcyjnym modelu znalazł się wzmocniony silnik 1.6 l, choć nie znamy jego mocy. Juke Nismo otrzymał obniżone i usztywnione zawieszenie dopracowane przez inżynierów Nismo. Auto zostało wyposażone w aerodynamiczny body kit oraz 19-calowe felgi ze stopów lekkich. Od standardowego modelu różni się także kilkoma, nieznacznie zmienionymi detalami. Nadwozie w modelu koncepcyjnym  jest w kolorze białym, perłowym, wnętrze zaś otrzymało wiele dodatków wyróżniających je od "zwykłych" Nissanów Juke.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Nissan Juke
Nissan Juke
Cena podstawowa już od: 55 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Nissan Micra Bose Personal Edition

Nissan Micra Bose Personal Edition

Premiery 2017-03-11

Bose, to jeden z liderów na rynku zestawów audio. Nissan wraz z Bose zaprezentował specjalną edycję modelu Micra. 

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Geely kupuje markę Proton
Geely kupuje markę Proton
Samochody marki Proton nie są znane w Europie, czego nie można powiedzieć o rynku azjatyckim. Dlatego nie powinien dziwić ruch chińskiego koncernu Gelly, który wszedł w posiadanie marki o sporym potencjale.