mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nowa Delta coraz bliżej

Nowa Delta coraz bliżej

Pokazana po raz pierwszy na tegorocznej wystawie w Genewie nowa Lancia Delta do salonów trafi tuż po wakacjach. Typowe dla Lancii styl i elegancja zostały połączone tym razem z dynamiką.

Nowa Delta coraz bliżej

Zaprojektowana przez Lancia Style Centre nowa Delta bazuje na płycie podłogowej Fiata Bravo. Swoimi rozmiarami (4,5 m długości, 1,8 m szerokości, 1,5 m wysokości i 2,7 m rozstawu osi) wykracza poza typowy segment kompaktów, jednak Lancia Delta to znacznie więcej. Wyposażenie, użyte materiały (skóra, alcantara, chrom), wykończenie, a także stylistyka zewnętrzna pozwalają stanąć Delcie do rywalizacji z innymi modelami z segmentu premium.

Stylistycznie nowa Delta nawiązuje z jednej strony do innych modeli włoskiej marki, jednak z drugiej ma wiele elementów świadczących o jej bardziej dynamicznym charakterze. Charakterystyczny przedni grill jednoznacznie rozstrzyga, z jaką marką mamy do czynienia. Jednak już reflektory czy niżej umieszczone wloty powietrza to nowość u Lancii. Auto efektownie wygląda także z boku (podnosząca się linia okien, trapezoidalny tylny słupek) oraz z tyłu (zachodząca na błotniki światła typu LED, przeszklony tylny słupek).

Wnętrze Lancii Delta, poza tym, że elegancko wykończone, ma charakteryzować się także dużą ilością miejsca, szczególnie godną podziwu na tylnej przesuwanej wzdłuż kanapie. Dzięki temu pojemność bagażnika można łatwo regulować z 380 do 465 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń otrzymamy 1.400 litrów.

Lancia Delta będzie oferowana wyłącznie z silnikami turbodoładowanymi w połączeniu z sześciobiegowymi skrzyniami (manualną, zautomatyzowaną bądź automatyczną). W momencie debiutu rynkowego dostępne będą trzy jednostki - dwie benzynowe 1,4 Turbo Jet o mocy 120 oraz 150 KM oraz 120-konny diesel 1,6 Multijet. Nieco później do gamy jednostek dołączą dwulitrowy Multijet o mocy 165 KM oraz 190-konny Twin Turbo Multijet. W jeszcze późniejszym czasie pojawić ma się również 200-konna jednostka benzynowa 1,8 Di Turbojet.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Lancia Delta Wszystko o Lancia
Tematy w artykule: Lancia Lancia Delta

Podobne wiadomości:

Lancia Ypsilon przeszła lifting

Lancia Ypsilon przeszła lifting

Premiery 2015-09-10

Top 7 udanych powrotów

Top 7 udanych powrotów

Aktualności 2015-08-29

Komentuj:

~Łukasz 2008-10-13

Sporo bajerów do niej podobno napakowali jak na tę cenę. Inżynierowie i projektanci z Lancii nieźle się napracowali. Upchnęli luksus i silnik-potwór w pięknym opakowaniu. Kawał dobrej roboty.

~M 2008-10-13

Na stronie Lancii (lancia.pl) masz zakładkę "jazdy testowe". tam w kreatorze szukasz najbliższego sobie dilera.

~Samuel 2008-10-12

Ładniutka. Ma ktoś namiary na jazdę testową? Przejechałbym się tym cackiem.

~Maryśka 2008-10-07

Nie wiem o co Ci chodzi z tą "oryginalnością". moim zdaniem nowa delta jest właśnie bardzo śmiała i oryginalna w formie i nie miałabym jej tu nic do zarzucenia. ba. uważam, że pod względem wyglądu jest naprawdę jedną z lepszych propozycji w tej cenie. to samo tyczy się wyposażenia i wykończenia.

~Robercik 2008-10-06

Jak nie widzisz różnicy między nową deltą a fiatem bravo to powinienes isc do okulisty. Nowa delta to zupełnie nowa jakość i inna półka niż bravo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport