mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nowa Octavia Combi w salonach

Nowa Octavia Combi w salonach

W salonach Skody w Polsce oferowana jest już nowa Skoda Octavia Combi. To przede wszystkim ogromna przestrzeń bagażowa oraz charakterystyczna, niezwykle elegancka linia nadwozia.

Nowa Octavia Combi w salonach

Przestronne i dopasowane do potrzeb kierowcy i pasażerów wnętrze wykonane jest z wysokiej jakości materiałów, co znacząco wpływa na komfort jazdy. Nowa Skoda Octavia Combi to dowód na to, że auto tego typu może przyciągać uwagę swoim dynamicznym, eleganckim wyglądem i jednocześnie spełniać wszystkie oczekiwania odnoszące się do tej wersji nadwoziowej – czyli być przede wszystkim funkcjonalne. Wnętrze nowej Skody Octavia Combi zadziwia więcej niż wystarczającą przestrzenią zarówno w tylnej, jak i w przedniej części samochodu.

Bagażnik pozostaje jedną z największych zalet Skody Octavia. Tak jest również w przypadku wersji kombi. Z bagażnikiem o pojemności 580 l nowa Skoda Octavia Combi jest bardziej pojemna niż większość samochodów należących, ze względu na swoje rozmiary, do wyższej klasy. Dodatkową zaletą bagażnika jest jego przemyślany, regularny kształt, który ułatwia przewożenie bagaży o dużej objętości. Pojemność bagażnika wzrasta po złożeniu tylnej kanapy. Samochód ma możliwość złożenia kanapy w kombinacji 1/3 lub 2/3. Oparcia i siedzenia kanapy tylnej mogą być złożone jednocześnie, dzięki czemu pojemność bagażnika wrasta do 1.620 l.

Ładowność do 660 kg (w zależności od silnika i wyposażenia), daje możliwość transportu 5 osób i dużej liczby bagażu. Skoda Auto oferuje również samochód Nowa Skoda Octavia Combi 4x4. Ten model jest kontynuacją produkcji przez czeski koncern samochodów z napędem na wszystkie koła, co ma zapewnić lepsze właściwości jezdne oraz bezpieczeństwo w trudnych warunkach drogowych.

Nowa Octavia Combi dostępna będzie z tymi samymi silnikami co "zwykła" Octavia, jedynie poza najsłabszym 1,4-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 KM. A więc kupujący będzie mógł wybrać spomiędzy trzech silników benzynowych: 1,6 102 KM, 1,6 FSI 115 KM i 2,0 FSI 150 KM oraz dwóch wysokoprężnych: 1,9 TDI 105 KM i 2,0 TDI 140 KM. Do wyboru będą także trzy poziomy wyposażenia: Classic, Ambiente i Elegance. Najtańsza wersja, 1,6 Classic, kosztuje 61.500 zł, a najdroższa 2,0 TDI z automatyczną skrzynią biegów DSG 100.300 zł.

Czteronapędowa wersja Octavii kombi do nabycia będzie z silnikiem 2,0 FSI (98 tys. zł) i 1,9 TDI (96.900 zł).

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport