mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nowe Alfa 156 i Sportwagon

Nowe Alfa 156 i Sportwagon

Znajdują się już w sprzedaży Nowe Alfa 156 i Sportwagon, samochody, które zastąpią model odnoszący od pięciu lat sukcesy handlowe i który zdobył wiele dowodów uznania.

Nowe Alfa 156 i Sportwagon

Natomiast w tylnej części zespół Italdesignu uprzywilejował elegancję. Lekkich interwencji dokonano na światłach tylnych, podkreślonych w ich dolnej części przez dwa lekkie “wąsy”, a w części górnej poprzez motyw, który otacza Logo Marki i uwydatnia pojemność bagażnika.Ponadto, przy okazji wprowadzenia Nowych Alfa 156 i Sportwagon, Producent użył nowych odniesień dla zdefiniowania nazw kolorów, przestrzegając historycznych wartości Marki. Klient może wybrać kolor karoserii swego samochodu spośród 16 barw. Trzy z nich są pastelowe: Czerwony Alfa, Biały Carrara i Czarny Kyalami. Jedenaście jest metalizowanych: Czerwony Siena, Zielony Stresa, Szary Światło Amalfi, Niebieski Taormina, Niebieski Capri, Niebieski Daytona, Błękitny Le Castellet, Szary Gonzaga, Szary Vesuvio, Szary Lipari i Czarny Jarama. Ponadto dwa perłowe: Błekitny Nuvola i Biały Nuvola.
Jest więc wiele zmian estetycznych, charakteryzujących Nowe Alfa 156 i Sportwagon. Ale transformacja nie kończy się na tym. Także wnętrze zostało wzbogacone przez duże i małe zmiany stylu, które nadają mu inny wygląg. Cel: poprawić wrażenie jasności i elegancji, oprócz kontynuacji family feeling z Alfa 166 i Alfa 147.
Deska rozdzielcza została całkowicie zmieniona i stała się jeszcze piękniejsza poprzez trzy różne skojarzenia dwóch barw: czarnej i beżowej, czarnej i szarej, ciemnoszarej i jasnoszarej (“tonowana”). Do tych rozwiązań dochodzi obecna czarna sportowa deska rozdzielcza. Nowe Alfa 156 i Sportwagon znajdują się wśród pierwszych samochodów tego segmentu oferujących deskę rozdzielczą poszytą skórą, idealną dla klienta o sportowych zamiłowaniach, a jednocześnie wyrafinowanego.
Inną nowość dostrzegmy pośrodku deski rozdzielczej. W górze rzuca się w oczy wielofunkcyjny wyświetlacz o innowacyjnym i nowoczesnym kształcie, poniżej zaś znajduje się wbudowane radio oraz elementy sterowania klimatyzatorem ręcznym jednostrefowym lub automatycznym dwustrefowym, zależnie od wyposażenia. Radio samochodowe wraz z magnetofonem kasetowym lub odtwarzaczem CD, zależnie od wyposażenia, tworzą doskonały zestaw akustyczny dobrany i dostosowany do kabiny.
Dwa nowe modele prezentują po raz pierwszy na świecie mocny silnik 2.4 JTD 5 cylindrów Multijet 20v o mocy 129 Kw (175 KM). Oprócz tego nowego silnika inny, 2.0 JTS, który ukazuje jak Alfa Romeo pojmuje silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem. Zastosowana po raz pierwszy właśnie w Alfie 156 w roku 2002 technologia JTS umożliwia zwiększenie mocy i osiągów silnika bez zwiększania zużycia paliwa, wykorzystując system ubogiego spalania i warstwowego napełniania w zakresie do 1500 obrotów/min. Po przekroczeniu tego progu wykorzystywana jest cała moc silnika w celu poprawy osiągów. Ponadto, jednostka napędowa 2.0 JTS jest dostępna ze skrzynią biegów Selespeed, która umożliwia klientom sportową jazdę. Ofertę silnikową Nowych Alfa 156 i Sportwagon uzupełniają znany turbodiesel 1.9 JTD o mocy 85 kW (115 KM) oraz niezawodne 1.6 T. Spark o mocy 88 kW (120 KM), 1.8 T. Spark o mocy 103 kW (140 KM) oraz 2.5 V6 24v o mocy 141 kW (192 KM) na benzynę (z ręczną skrzynią biegów oraz automatyczną Q-System).
Alfa Romeo znaczy także komfort prowadzenia i podróżowania, bezpieczeństwo najlepsze wśród innych i ekskluzywne wyposażenie. Obrazuje to, na przykład układ zawieszeń mogący zapewnić maksymalnie dynamiczne osiągi samochodu, a także wyśmienity komfort. I dalej: automatyczny klimatyzator dwustrefowy, który umożliwia kierowcy i pasażerowi z przodu oddzielną regulację temperatury powietrza, tak jakby każdy z nich posiadał własną nagrzewnicę lub klimatyzator. Komfort oznacza także automatykę, która redukuje zaangażowanie kierowcy podczas jazdy. Na przykład Cruise Control, bardzo użyteczny podczas długich przejazdów autostradą, ponieważ automatycznie utrzymuje prędkość jazdy nastawioną przez kierującego. Także czujnik deszczu, który automatycznie włącza wycieraczki po pojawieniu się pierwszych kropel deszczu lub czujnik ułatwiający manewr parkowania.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport