mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nowe Audi TT odsłonięte!

Nowe Audi TT odsłonięte!

Kultowy samochód, to pierwsze słowa, które cisną się na usta, gdy patrzymy na najnowsze dzieło niemieckiej motoryzacji. Wczoraj pod Bramą Brandenburską w Berlinie została przedstawiona druga generacja sportowego Audi TT.

Nowe Audi TT odsłonięte!

Po raz pierwszy Audi TT ukazało się jesienią 1998 roku. Dzięki niecodziennemu wyglądowi zdobyło bardzo szybko rzeszę sympatyków i klientów. Samochód, tak jak jego poprzednik będzie dostępny na początek w wersji 2+2, gdyż zapowiadany roadster dostępny będzie w późniejszym terminie. Podstawowa wielkość bagażnika wprawdzie nie powala na nogi swoimi 290 litrami, lecz po rozłożeniu tylnych siedzeń można ją efektywnie zwiększyć do 700 litrów.

Zobacz galerię zdjęć nowego Audi TT

We wnętrzu samochodu zaszło wiele kosmetycznych zmian, lecz charakterystyczne potrójne wentylatory pozostały na swoim miejscu. Dwa wysoko wydajne silniki benzynowe będą napędzać to auto. Dwulitrowa, czterocylindrowa jednostka TFSI będzie w stanie rozwinąć moc 200 koni mechanicznych. Przy sześciobiegowej skrzyni manaulnej samochód będzie potrzebował 6,4 sekundy, aby rozpędzić się do 100 km/h, zaś maksymalna prędkość nowego TT wynosi 240 km/h. Dla odważniejszych przygotowano 3,2 litrową jednostkę V6 (250 KM), rozkręcającą się do 100 km/h w jedyne 5,7 sekundy. Jej zapędy zostały elektronicznie ograniczone do 250 km/h. Standardowo samochód wyposażony jest we wspomnianą wyżej skyrznię biegów, lecz w opcji dostępna będzie także dynamiczna skrzynia S tronic z podwójnym sprzęgłem. Czterocylindrowa jednostka będzie miała napęd na cztery koła, natomiast werja V6 będzie wyposażona w system rozdzielający moc między dwoma osiami. Na osiach zaś zostały umieszczone powiększone o trzy cale, 19 calowe koła.

W standardowym wyposażeniu znajdzie się automatyczna klimatyzacja oraz sportowa kierownica o charakterystycznym płaskim dole. Cała tapicerka pokryta jest skórą, dostępną w kilku opcjach. Zegary deski rozdzielczej, wentylatory oraz elementy kierownicy zostały wzbogacone estetycznymi wstawkami z aluminium. Na pokładzie zamontowano także system wspomagania parkowania, a także lampy podążające za zakrętem. Przy kierownicy zamontowano klawisze pozwalające sterowaniem radiem samochodowym, bądź też telefonem komórkowym, który można połączyć poprzez system Bluetooth.


Czytaj także:

"Nowe Audi TT: Pierwszy kontakt" (2006-03-08)

"Koniec Audi TT?" (2006-02-09)

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi TT
Audi TT
Cena podstawowa już od: 145 300 PLN brutto
Dostępne nadwozia: coupe-3dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi TT Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi TT

Podobne wiadomości:

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z Neckarsulm

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z...

Samochody luksusowe 2016-12-02

Audi mocno powiększa gamę RS

Audi mocno powiększa gamę RS

Aktualności 2016-11-11

Komentuj:

~ufo 2007-09-28

zajefajna bryka

~Rib12 2007-08-19

Jesjli to uwazacie za auto.. to chyba nie widzieliscie R8 ;]

~Boss 2007-05-29

nonono zabajerowana bryka

~Jacek 2007-02-25

Prawie jak Porsche..................tylko , że ładniejsze - bużka.

~KTR 2006-10-18

No więc wnętrze TT MK2 (ale też satrego) jest przecudowne (z wyjatkiem trzech, zamiast dwóch nawiewów powietrza - tu przesadzili, Reszta wnętrza JEST SUPER !!! Żadne auto nawet BMW, Porsche i Mercedes nie ma tak bajeranckiego wnętrza)...Ale to co mi się nie podoba w Audi to: 1. przedni napęd - TO LIPA ! 2. Okropny, paskudny grill- DNO! 3. Silniki 4-cylindrowe to trochę nie bardzo do sportowego coupe ! 350 Z ma rasowy V6, 300 koników, świetny dżwięk i to wszystko w standardzie, za nieduże pieniadze ( i tyklny napęd !!! )

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport