mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Nowe spojrzenie na coupe Hyundaia

Nowe spojrzenie na coupe Hyundaia

Hyundai Veloster jest propozycją koreańskiej marki w segmencie roadsterów. Po premierze tego konceptu na wystawie w Seulu, teraz auto debiutuje na europejskim kontynencie, przy okazji targów we Frankfurcie.

Nowe spojrzenie na coupe Hyundaia

Zaprojektowany w centrum projektów i technologii w Namyang, coupe Veloster (zakodowany jako HND-3) jest trzecim z serii odważnych projektów samochodów koncepcyjnych, jakie powstały w studiu stylistycznym w Korei. Nazwa Veloster będąca połączeniem wyrazów velocity (ang. prędkość) i roadster – ma podkreślać sportową charakterystykę klasycznego auta 2+2.

Panoramiczne okno dachowe oraz inne elementy nieco futurystycznej konstrukcji tworzą wizerunek zaawansowanego technologicznie samochodu przyszłości. Veloster łączy w sobie prosty, aczkolwiek charakterystyczny design z solidną konstrukcją i dobrą jakością, co powinno trafić w gusta kierowców młodej generacji.

Veloster mierzy 4,1 m długości, 1,79 m szerokości i 1,45 m wysokości. Jego rozstaw osi wynosi 2,6 m. Auto z napędem na przednią oś pod maską ma dwulitrowy silnik benzynowy z 4 cylindrami w układzie rzędowym. Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest 5-stopniowa automatyczna przekładnia.

Choć droga do seryjnej produkcji jeszcze z pewnością daleka, to być może jest to już pierwsza z zapowiedzi następcy obecnego modelu Coupe.

Czytaj także:
Hyundai z ogniwami (2007-09-04)


Podobne wiadomości:

Hyundai z ogniwami

Hyundai z ogniwami

Premiery 2007-09-04

Komentuj:

~MD 2007-10-15

Wtrące dwa grosze od siebie...Jeździłem CEED-em z Dieslem, to odpowiednik Hjundaia. Dobre materiały, choć wnętrze raczej brzydkie - typowo koreańskie. Komfort nienajgorszy, ale prowadzenie marne. Kiepsko wchodzą biegi, nieraz słychać zgrzyt. W porównaniu do Lacetti dobrze wypada wyposażenie (ABS, elektryka, klima), ale wóz ogólnie przeciętny i bardzo drogi, w końcu to tylko kia, konkurent hyundaia, chevroleta i chińskich wynalazków.... Azja jest mocno w tyle. W tej klasie jest z 10-12 dużo lepszych aut, więc na CEED-a napewno nie polece :) Osobiście teraz rozważam kupno Cytryny C4 lub nowej 308-ki która będzie niedługo. M.D.

~arni 2007-10-15

czy kiła czy dacia, jedna huynia.

~Marek D. (Poznań) 2007-10-06

Jeździłem CEED-em z Dieslem. Dobre materiały, choć wnetrze bryzdkie - typowo koreańskie. Komfort nienajgorszy, ale prowadzenie marne. Kiepsko wchodzą biegi, nieraz słychac zgrzyt. W porównaniu do Lacetti dobrze wypada wyposażenie (ABS, elektryka, klima), ale wóz ogólnie przeciętny i bardzo drogi, w końcu to tylko kia, konkurent hyundaia, chevroleta i chińskich wynalazków.... Azja jest mocno w tyle. W tej klasie jest z 10-12 dużo lepszych aut, więc na CEED-a napewno nie polece :) Osobiście teraz rozważam kupno Cytryny C4 lub nowej 308-ki która będzie niedługo. M.D.

~b 2007-10-06

i30 to wielki fajans. Wole Lacetti lub używaną 2-3 letnią Octavie, Leona, Stilo, Megane czy 307. Autka przecież z innej bajki !

~CCC 2007-10-06

Jak to mawiają - Cena czyni cuda, każde Gie się sprzeda w Polsce o ile jest w miare tanie. Skody sprzedają się świetnie, a ile są warte każdy wie. Tak samo Kia i Hyundai. Logany też sprzedają się bardzo dobrze. To samo dotyczy koreańszczyzny, jak kia, hyundai, ssangjong, itp. Tandeta do kwadratu, a schodzi np. ceed jak ciepłe bułeczki. To czego nie kupi nigdy Zachód, w Polsce pójdzie oby było w miare tanie ! Na Polski rynek chce wejść ŁADA z nowymi modelami. Tak samo chińczycy chcą tu robić biznes. Tandeta zaleje Polske i na drogach będą tylko fabki, octavkii, ceedy, rio, sonaty, lanosy, lacetti, logany, brylanty, langwindy i inne takie :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Droga S1 – trzy odcinki do 2022 roku
Droga S1 – trzy odcinki do 2022 roku
Kierowcy muszą się uzbroić w cierpliwość. Dopiero w 2022 roku zostaną oddane do użytku kolejne trzy odcinki drogi ekspresowej S1 o łącznej długości 51 km. Taką informację podał do wiadomości resort infrastruktury.