mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Pajero Sport w Polsce

Pajero Sport w Polsce

W sprzedaży na polskim rynku pojawił się właśnie Mitsubishi Pajero Sport. Za to terenowe auto typu SUV trzeba zapłacić 129.990 zł, zaś za limitowaną wersję Pajero Sport Dakar 133.990 zł.

Pajero Sport w Polsce

Przednie zawieszenie auta stanowią podwójne wahacze, drążki skrętne i stabilizator, a tylne - wahacze wleczone, drążek poprzeczny, stabilizator oraz sprężyny spiralne. W tylnej osi pojazdu umieszczono mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu (typ hybrydowy).

Pajero Sport jest wyposażony w 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 l i mocy 115 KM oraz momencie obrotowym 240 Nm (przy 2000 obr./min).  Napęd przenoszony jest za pośrednictwem 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów oraz skrzyni redukcyjnej. W limitowanej wersji Mitsubishi Pajero Sport DAKAR moc wysokoprężnego silnika 2,5 TD zwiększono do 136 KM a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 270 Nm. 

Standardowo napędzane są tylne koła, ale napęd kół przedniej osi można dołączyć nie przerywając jazdy przy prędkościach do 100 km/h. Możliwe jest wybranie napędu czterech kół w trybie szosowym "high" lub terenowym "low". Pajero Sport jest w stanie pokonywać wzniesienia o nachyleniu 35 st., a maksymalna masa holowanej przyczepy wynosi aż 2800 kg. O terenowych własnościach Pajero Sport świadczą także inne parametry: głębokość brodzenia 500 mm, 32 stopniowy maksymalny kąt wejścia, 27 stopniowy maksymalny kąt zejścia i 30 stopniowy kąt rampowy.

Indywidualne cechy tego modelu to szerokie błotniki, z charakterystycznym tylnym spoilerem i nową atrapą chłodnicy zgodną z najnowszą linią stylistyczną marki. Zmiany stylistyczne obejmują także zderzaki w kolorze nadwozia, chromowane wykończenie reflektorów, przeźroczyste klosze tylnych lamp i kierunkowskazów bocznych z białego szkła, chromowane klamki i lusterka zewnętrzne oraz atrapa chłodnicy i obramowanie przedniej szyby.

O bezpieczeństwo podróżujących mają zadbać system ABS wraz z EBD, poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, wzmocnienia boczne drzwi, komputerowo zaprojektowane strefy kontrolowanego zgniotu oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami.

Pajero Sport zapewnia wiele miejsca wewnątrz, daje możliwość wykorzystania go na wiele różnych sposobów.  Siedzenia można składać do przodu i tyłu uzyskując całkowicie płaską przestrzeń bagażową. W aucie znajdziemy dużą liczbę schowków, kieszeni i uchwytów – potrójny schowek w suficie, schowki pod tylną kanapą i pod przestrzenią bagażową, w części środkowej pojazdu, z tyłu foteli i na drzwiach.

W komfortowej jeździe pomogą podgrzewane (przednie) fotele oraz komfortowe wyposażenie. Pajero Sport oferuje swym pasażerom automatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, podgrzewane i elektrycznie składane lusterka boczne oraz zdalnie sterowany centralny zamek.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport