W porównaniu jednak do modelu koncepcyjnego seryjne wnętrze XC90 ma większe wyloty nawiewów klimatyzacji. Na szczęście nie popsuło to świetnej koncepcji z auta pokazanego w Genewie. Dzięki zastosowaniu dużego ekranu projektanci mogli postawić na minimalizm. Pod ekranem znajdziemy kilka przycisków odpowiedzialnych za sterowani podstawowymi funkcjami systemu.
Kierownica w aucie jest praktycznie identyczna z tą pokazaną w Concepte Estate. Zegar? Te tradycyjne odchodzą już do lamusa, wszystko prezentowane jest na wyświetlaczu. Znak czasów. Na tunelu środkowym przyrządy zostały przesunięte w stronę kierowcy (w Volvo Concept Estate były na środku). Wśród nich znajdziemy zmieniony kształt lewarka pokryty szkłem przez firmę Orrefors, przycisk startujący silnik oraz pokrętło zmiany ustawień trybu silnika i zapewne zawieszenia. Volvo chwali się również, na nowo zaprojektowanymi fotelami.
Volvo nowe XC90 obiecuje pokazać światu w sierpniu. Samochód swój debiut będzie miał na targach w Paryżu, a produkcja w fabryce Torsland w Göteborgu wystartuje na początku przyszłego roku.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!