mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Porsche 911 GTS w wersji Targa

Porsche 911 GTS w wersji Targa

Porsche stworzyło taki model po raz pierwszy w swojej historii - nowa wersja 911 łączy w sobie zalety otwartej odmiany Targa z osiągami i stylem mocnego GTS.

Porsche 911 GTS w wersji Targa
Porsche Cayenne Turbo S z mocarnym silnikiem (570KM) skupiło na sobie światła fleszy na salonie samochodowym NAIAS w Detroit, ale potężny SUV to nie jedyna premiera tej niemieckiej marki.

Porsche, z okazji 50-lecia modelu 911 Targa, zaprezentowało wersję 911 Targa 4 GTS, czyli mocną odmianę kultowego modelu z elektrycznie rozsuwanym dachem i napędem na cztery koła. Styl nowej 911 jest charakterystyczny dla dotychczasowych wersji coupe i kabriolet z dopiskiem GTS - wyróżnia się m.in. czarnymi, 20-calowymi alufelgami, czarnym wlotem powietrza do silnika i oznaczeniami wersji na drzwiach. Wewnątrz dominuje czarna alcantara, którą obito siedzenia, boczki drzwi oraz kierownicę, a całość tapicerki otrzymała czerwone przeszycia. Stoper umieszczony na szczycie deski rozdzielczej zdradza standardowy system Sport Chrono.
Jednak GTS to nie tylko wersja odmienna wizualnie. Tu liczy się przede wszystkim mocniejszy o 30KM silnik (w sumie 430KM), który zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy w odmianie z automatyczną skrzynią biegów PDK. 911 Targa 4 GTS może mknąć z maksymalną prędkością 300km/h, ale przy delikatnej jeździe według Porsche jest wstrzemięźliwa w zużyciu paliwa i potrzebuje jedynie 9,2 litra benzyny na 100km.

Sprzedaż tak skonfigurowanej 911 ruszy w Niemczech w połowie marca 2015 roku, a cena wynosi 137 422 euro.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 488 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jeszcze szybciej i drożej

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series -...

Samochody luksusowe 2017-06-21

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do serwisu

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do...

Aktualności 2017-05-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi R8 Spyder V10 Plus - najmocniejsze kabrio w historii
Audi R8 Spyder V10 Plus - najmocniejsze kabrio w historii
Koncern z Ingolstadt zaprezentował najmocniejszą odmianę swojego supersamochodu. Wersja R8 Spyder V10 Plus to najmocniejszy kabriolet z logo czterech pierścieni, jaki kiedykolwiek powstał.