Porsche 911 Turbo S rozpędza się do prędkości 100 km/h w 3,3 sekundy, zaś po 10,8 sekundy na liczniku jest już wynik 200 km/h. Auto maksymalnie będzie w stanie rozpędzić się aż do 315 km/h. 911 Turbo S jest dostępny tylko z 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK, która przekazuje moc na obie osie układu PTM (Porsche Traction Management). Bezpieczeństwo jazdy na jeszcze wyższym niż dotąd poziomie zapewnia dynamiczne zawieszenie silnika i Porsche Torque Vectoring (PTV) wraz z mechaniczną blokadą poprzeczną tylnej osi. Aby kierowca nie miał większych problemów z zatrzymaniem rozpędzonego auta, wyposażono je w lekkie ceramiczno-kompozytowe hamulce.
Inżynierom Porsche udało się, mimo zwiększenia mocy silnika, utrzymać spalanie na takim samym poziomie co w wersji Turbo. Średnio na każde 100 kilometrów auto spalać będzie 11,4 litra benzyny, co czyni je najekonomiczniejszym modelem sportowym w tej kategorii mocy.
Wśród elementów wyposażenia standardowego znajdziemy m.in. światła skrętne, 19-calowe felgi, trójramienną, sportową kierownicę z manetkami do zmiany biegów, adaptacyjne sportowe fotele, tempomat oraz dwukolorowe wykończenie wnętrza (czarno-kremowe lub czarno-niebieskie).
Nowe Porsche 911 Turbo S dostępne będzie w dwóch wersjach nadwoziowych - coupe oraz cabrio, które zadebiutują na rynku już majem. Znane są już ceny obu wersji. Na rynku niemieckim wersja coupe kosztować będzie 173.241 euro, zaś ceny za kabrioleta rozpoczynać się będą od 184.546 euro.
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +