mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Premiera Astry kombi w Madrycie

Premiera Astry kombi w Madrycie

W zaledwie kilka miesięcy po udanej premierze wersji pięciodrzwiowej, nowa rodzina Astry powiększy się o kolejnego członka. Astra kombi będzie miała światową premierę podczas Madryckiego Salonu Samochodowego (20 – 30 maja 2004 roku).

Premiera Astry kombi w Madrycie

Eleganckie kombi pojawi się u europejskich dealerów w październiku.

Dysponując rozstawem osi o długości 2,7 m, o około 9 cm dłuższym niż w przypadku modelu pięciodrzwiowego, Astra kombi (długość/szerokość/wysokość: 4,51/ 1,75/1,5 m) oferuje dużą przestrzeń bagażową, wynoszącą do 530 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy (dzielonej w proporcjach 60:40 lub opcjonalnie 40:20:40) przestrzeń ładunkowa wzrasta do około 1.570 litrów, czyli znacznie więcej niż w przypadku poprzednika (1.500 litrów).

Dzięki prostym ścianom bocznym, schowkowi pod podłogą, schowkowi bocznemu i dodatkowemu gniazdu zasilania 12 V, bagażnik nowej Astry kombi jest wyjątkowo elastyczny. Sprawdzony w modelu Vectra kombi i opatentowany system FlexOrganizer, ułatwiający zabezpieczenie przewożonego bagażu, został zmieniony na potrzeby Astry i oferuje obecnie poziome listwy boczne wykonane z aluminium. Szeroka gama akcesoriów zapewnia możliwość takiego zaaranżowania przestrzeni bagażowej, które spełnia wszelkie potrzeby.
 
Nowa Astra kombi o dynamicznym przodzie i przyciągających uwagę trójwymiarowych tylnych lampach oraz wyróżniającej się linii bocznej jest kontynuacją kompaktowego designu wersji pięciodrzwiowej. Wysokiej jakości płaskie relingi dachowe, podobne do tych zastosowanych w Oplu Signum, dostępne są w kolorze czarnym lub srebrnym i podkreślają elegancki wygląd nowego kombi.

Nowa Astra kombi to także nowy wymiar równowagi pomiędzy komfortem
a aktywnym bezpieczeństwem, dzięki zastosowaniu opcjonalnie dostępnego adaptacyjnego układu zawieszenia IDSPlus i elektronicznego systemu stałej kontroli amortyzacji CDC. Sieć zintegrowanego układu kontroli zawieszenia (ICC), w której jednostki sterujące i czujniki systemów ESPPlus, ABS i CDC pozostają w stałej komunikacji poprzez układ szybkich szyn danych CAN, wzbogaca charakterystykę dynamiki jazdy nowej Astry kombi. Inne opcje, takie jak układ automatycznego poziomowania, innowacyjny układ toru jazdy przyczepy czy układ wspomagania ruszania pod górę (HSA) sprawiają, że pojazd ten doskonale nadaje się do jazdy z przyczepą.

Astra kombi, która będzie początkowo produkowana w niemieckich zakładach w Bochum, a wkrótce w również w Antwerpii, dostępna będzie z taką samą gamą silników jak wersja pięciodrzwiowa. Obejmuje ona nowoczesne silniki benzynowe ECOTEC i wysokoprężne o pojemności od 1,4 do 2,0 litrów i mocy od 80 do 200 KM. Obok jednostki 1.9 CDTI o mocy 150 KM – najsilniejszego diesla w tej klasie pojazdów – nowy silnik 1.9 CDTI o mocy 120 KM zwiększa liczbę dostępnych w Astrze dynamicznych jednostek wysokoprężnych do czterech. Oba silniki 1.9 CDTI mogą być zamawiane z nowoczesnym filtrem cząstek stałych. Wszystkie oferowane w Astrze silniki spełniają surowe wymagania normy emisji spalin Euro 4.

Gama skrzyń biegów obejmuje ręczną skrzynię sześciobiegową (standard w wersji z silnikami 1.9 CDTI i 2.0 Turbo, opcja dla jednostki 1.7 CDTI o mocy 100 KM), ręczną pięciobiegową, czterobiegową przekładnię automatyczną, jak również najnowszą wersję zautomatyzowanej skrzyni Easytronic, dostępnej z jednostkę benzynową 1.6 TWINPORT.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport