Renault Megane R26.R. dysponuje tym samym, dwulitrowym silnikiem z doładowaniem turbo co Megane F1 Team. Motor jest jednak o 5 koni mechanicznych mocniejszy. Pełny zakres mocy dostępny jest przy 5 500 obr./min. Silnik obsługuje sześciotopniowa skrzynia manualna o skróconych przełożeniach. Lepszą trakcję na suchej nawierzchni zapewnia przeprojektowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i niezależny drążek kierowniczy. Skuteczne hamowanie to z kolei działka tarcz hamulcowych firmy Brembo o średnicy 312 mm. Od zera do setki R26.R przyspiesza w równe sześć sekund. 230-konny Francuz ma już jutro (23.07.) pobić oficjalny rekord północnej pętli toru Nuerburgring wynoszący 8 min i 17s. i należący w klasie hot-hatch do Opla Corsy OPC.
Zobacz TEST mojeauto.pl modelu Renault Megane F1 Team R26
Debiut sprzedażowy najbardziej radykalnego, dwumiejscowego Megane przewidziano na październik bieżącego roku, tuż po salonie samochodowym London Show w stolicy Anglii.
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +