mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > SUV DS 6WR premierowo w Pekinie

SUV DS 6WR premierowo w Pekinie

Citroen, jeśli chce wydzielić linię DS od Citroena, by ta stała się osobna marką, to musi robić wokół dwóch liter dużo szumu. I robi. Teraz pokazując w Pekinie SUV-a DS 6WR.

SUV DS 6WR premierowo w Pekinie
Segment SUVów to wciąż bardzo dobry segment, gdzie można wiele ugrać. Jeśli chcesz mieć markę premium to w tym segmencie musisz walczyć. Citroen na razie zapowiada batalie z modelem 6WR. Auto idealnie wpisuje się w rynek chiński.

6WR cechuje długość 4,55 m, szerokość 1,86 m i wysokości 1,61 m. Rozstawem osi wynosi 2,73 m. Samochód w Pekinie będzie pokazywany z 19-calowymi felgami. Ciekawe, że francuski producent nie wyposażył auta w napęd przekazywany na 4 koła. Technologia Grip Control ma zastąpić napęd 4x4 i obniżyć zużycie paliwa.



Pod maskę może trafić silnik 1.6 e-THP o mocy 160 KM lub 1.6 THP (200 KM). Oba motory współpracują z 6-biegową przekładnią automatyczną.


Z przodu auto wyróżnia się grillem z logo DS przyozdobionym  chromowaną ramką zachodzącą na światła przednie. Całość jest łudząco podobna do pierwszych dwóch modeli Qorosa. Lampy umieszczone w przednim zderzaku swoim kształtem przypominają te z Kii Sportage. Świetnie wyglądają relingi dachowe, które zachodzą na tylny słupek.



6WR to trzeci model marki DS, który będzie montowany w fabryce w Shenzhen. Na rynek auto trafi pod koniec roku i w pierwszej kolejności na rynku chińskim. Citroen zapowiada, że w najbliższych miesiącach pokaże kolejny model z linii DS produkowany w Chinach.

Podobne wiadomości:

Citroen C-Aircross Concept: zapowiedź nowego crossovera

Citroen C-Aircross Concept: zapowiedź nowego...

Premiery 2017-02-07

Citroen C1 wraca do polskich salonów

Citroen C1 wraca do polskich salonów

Aktualności 2017-01-20

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny samochód służbowy
Bezpieczny samochód służbowy
Organizacja WHO szacuje, że 30 proc. wypadków drogowych ma związek z pracą. Europejskie statystyki pokazują, że w transporcie ginie najwięcej pracowników. Dlatego firmy muszą mocniej angażować się w poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.