mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Subaru Impreza Concept w LA

Subaru Impreza Concept w LA

FHI, czyli Fuji Heavy Industries Ltd., właściciel Subaru, pokazał dziś na kalifornijskich targach koncepcyjną wizję przyszłych wersji ikony japońskiej marki.

Subaru Impreza Concept w LA

Impreza Concept to pierwszy model studyjny firmy, wypuszczony zgodnie z nową strategią. Zaprojektowany po to, aby pokazać możliwe kierunki rozwojowe dla przyszłych modeli sportowego auta, które mają stać w zgodzie z mottem producenta - "Confidence in Motion" - czyli "Pewność w Ruchu". Dynamika i sportowe możliwości mają być wyrażone poprzez smukłe linie nadwozia, natomiast wewnątrz auta czeka na nas przestronne i dobrze wykończone wnętrze z miejscem dla czterech osób.

Twarz samochodu jest bardzo agresywna, patrząca jakby "spode łba". Pojazd ma napęd na obie osie, co wyraźnie podkreślają muskularne nadkola. Dobra aerodynamika osiągnięta została dzięki opływowym liniom karoserii i płynnemu przejściu słupka A w ostatni słupek C, co zapewniło także przestronną kabinę i dużo miejsca w środku.

 

Wnętrze jest utrzymane w podobnym stylu jak karoseria samochodu. Przyłożono tu bardzo dużą uwagę do detali, wykończając fotele podwójnym przeszyciem oraz stosując dwukolorową skórzaną tapicerkę. Na środku deski rozdzielczej ulokowany jest duży multifunkcyjny dotykowy ekran, który skupia w sobie sterowanie nawigacją, audio oraz ogólnymi funkcjami samochodu. Panel dotykowy zastosowany został także na kierownicy, aby umożliwić sterowanie różnymi funkcjami bez odrywania od niej rąk.

Koncept napędzany jest czterocylindrowym silnikiem typu boxer nowej generacji o pojemności dwóch litrów.


Podobne wiadomości:

Dwa koncepty Mazdy na targach Tokio Motor Show

Dwa koncepty Mazdy na targach Tokio Motor...

Aktualności 2017-10-26

Lamborghini Terzo Millennio – pokaz technologii

Lamborghini Terzo Millennio – pokaz...

Aktualności 2017-11-07

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Najwolniejsze miasta w Polsce w 2017 roku
Najwolniejsze miasta w Polsce w 2017 roku
Yanosik po raz kolejny sprawdza prędkość w polskich miastach. Tym razem porównuje tempo pomiędzy wiosną a latem. Różnica w prędkości wynosi ok 4-5 km/h. Średnia prędkość jazdy w najwolniejszym mieście wynosi 39,3 km/h.