mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Tak będzie wyglądał nowy Ford Ka

Tak będzie wyglądał nowy Ford Ka

Oto nowy globalny model Forda, który został jako koncept pokazany w Brazylii. Auto po bardzo niewielkich modyfikacjach trafi także do Europy.

Tak będzie wyglądał nowy Ford Ka

Ford od kilkunastu miesięcy mówi o modelach globalnych, czyli takich, które są tworzone z myślą, aby nie rozgraniczać rynków. Innymi słowy jeden samochód na wszystkie rynki. W Brazylii Ford pokazał jeszcze koncept, ale bardzo bliski produkcji - model Ka.

W nowym modelu brak jest charakterystycznej dla poprzednich generacji stylistyki. Designu, który z miejsca sprawiał, że auto otrzymywało łatkę samochodu damskiego.

Teraz Ford Ka ma przedni grill zbliżony do tego z większej Fiesty i duże reflektory, co sprawia, że optycznie samochód wydaje się większy. W tylnej części struktura nadwozia jest łudząco podobna do Dacii Sandero. Cały design jest stonowany, aby auto lepiej wpisywało się w filozofię modelu globalnego.

Nowy Ford Ka jest odpowiedzią na prognozy Forda, które mówią, że segment aut małych do 2017 roku wzrośnie o 6,2 miliona samochodów. Według Forda do tego roku liczba samochodów będzie znacznie przekraczać tempo rozwoju segmentu. Powodem tego będzie większe zapotrzebowanie na samochody małe pochodzące z krajów rozwijających. Nowy globalny Ford Ka jest odpowiedzią na ten nadchodzący stan rzeczy.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford Ka
Ford Ka
Cena podstawowa już od: 30 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ford Ka Wszystko o Ford
Tematy w artykule: Ford Ford Ka Ford Concept

Podobne wiadomości:

Ford Mustang przeszedł delikatny lifting

Ford Mustang przeszedł delikatny lifting

Premiery 2017-01-18

Ford Bronco powraca

Ford Bronco powraca

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexusy z zawieszeniem AVS
Lexusy z zawieszeniem AVS

Dwa nowe modele Lexusa będą wyposażone standardowo w nowoczesne zawieszenie AVS. Elektroniczny układ monitoruje i dostosowuje siłę tłumienia amortyzatorów w każdym z kół dostosowując je do stanu nawierzchni i preferencji kierowcy.