mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Topowy Hyundai wjeżdża do Polski

Topowy Hyundai wjeżdża do Polski

Choć Hyundai Genesis jest modelem stworzonym głównie z myślą o rynkach amerykańskim oraz koreańskim, jego najnowsza odsłona będzie również dostępna na Starym Kontynencie. W Polsce w cenie 299 tys. zł.

Topowy Hyundai wjeżdża do Polski
Hyundai Genesis nie jest typowym modelem, i nie chodzi tu o to, iż należy on do klasy średniej wyższej, a więc segmentu, w którym Hyundai do tej pory na rynku europejskim nie był obecny. Koreańczycy, tworząc ten model, chcieli pokazać światu, że potrafią robić auta całkowicie inne od tych, z których są znane. Chodzi tu o wszystkie kluczowe aspekty, takie jak design, komfort, technologia i w końcu przyjemność z jazdy tym autem. Aby odróżnić się od standardowych, bardziej przyziemnych Hyundaiów, Genesis ma nawet swoje osobne logo, jakby nie chciał być w ogóle utożsamiany z innymi Hyundaiami...

Nowy Hyundai Genesis będzie tym samym najbardziej zaawansowanym produktem koreańskiej marki, jaki kiedykolwiek był dostępny na naszym kontynencie. Dostępne systemy bezpieczeństwa, komfort, poziom użytej technologii mają go przenieść do świata premium, bądź co najmniej w jego najbliższe otoczenie. Dlatego też we wnętrzu znajdziemy wyłącznie materiały wysokiej jakości, niezwykle precyzyjnie wykończone. Na liście wyposażenia znajdziemy zaś m.in. inteligentny tempomat, system automatycznego hamowania, system utrzymywania toru jazdy oraz pierwszy na świecie czujnik stężenia poziomu CO2 w kabinie, chroniący kierowcę przed sennością.



Genesis, zaprojektowany według stylistyki Fluidic Sculpture 2.0, wyróżnia się elegancką i subtelną linią nadwozia, zarazem niezwykle opływową. Duży rozstaw osi zapowiada przestronne i wygodne wnętrze, zaś krótkie zwisy mają się przełożyć na zachowanie auta na drodze.

Topowa limuzyna Hyundaia jest napędzana 3,8-litrowym silnikiem V6 GDI, który dysponuje mocą 315 koni mechanicznych i sprzężona jest z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Do tego należy dodać napęd na wszystkie koła HTRAC oraz niemal równomierny rozkład masy pomiędzy przodem i tyłem auta (52:48), co powinno przełożyć się na świetne prowadzenie tego samochodu. Komfort jazdy zapewnić ma ponadto wielowahaczowe zawieszenie na przedniej i tylnej osi.


Na kontynencie europejskim nowy Genesis będzie oferowany tylko w jednej, za to niezwykle bogatej wersji wyposażeniowej. Co ciekawe, dostępny będzie tylko na niektórych rynkach, w tym i w Polsce, gdzie jego cena zaczyna się od 299 tys. zł.

Podobne wiadomości:

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Aktualności 2017-07-31

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Aktualności 2017-07-14

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic