mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Trójkołowa Honda

Trójkołowa Honda

Trójkołowy, jednoosobowy pojazd 3R-C oraz miejski EV-N, które to koncepty będzie można zobaczyć już niebawem na wystawie w Genewie, prezentują, w jaki sposób Honda wyobraża sobie komunikację w wielkich miastach w niedalekiej przyszłości.

Trójkołowa Honda
Honda 3R-C to bez wątpienia rewolucyjny pomysł na rozwiązanie miejskich problemów z transportem. Elektryczny, akumulatorowy układ napędowy zamontowano nisko na trójkołowym podwoziu. Gwarantuje to obniżony punkt ciężkości, a w związku z tym większą stabilność toru jazdy i bardziej przewidywalne zachowanie na drodze.

3R-C posiada osłonę nad kabiną kierowcy, która chroni ją, gdy pojazd stoi zaparkowany, a podczas jazdy spełnia rolę ochrony przeciwwietrznej fotela kierującego, który umieszczono tuż nad ziemią.

Sonda Która z prezentowanych na wystawie w Genewie nowości będzie największym hitem targów?
Alfa Romeo Giulietta
22.63 %
Audi A1
16.05 %
Dacia Duster
7.82 %
Lexus CT 200h
4.53 %
MINI Countryman
2.06 %
Mitsubishi ASX
2.06 %
Nissan Juke
3.29 %
Opel Meriva
4.12 %
Porsche Cayenne
7 %
Renault Wind
2.47 %
Volkswagen Polo GTI
4.12 %
Volkswagen Touareg
2.88 %
Volvo S60
15.23 %
inny model
5.76 %
Wysoko poprowadzona linia boczna nadwozia zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa, ograniczając ryzyko urazów podczas zderzenia bocznego oraz zapewniając lepszą ochronę w czasie niepogody. Kierujący ma przed sobą zamykany schowek, w którym bezpiecznie może przechować bagaż lub inne przedmioty. Konstruktorzy 3R-C stworzyli elastyczną osłonę górnej części tułowia, która zapewnia wyższy komfort podróży i ma za zadanie chronić kierującego w czasie złej pogody.

Koncepcyjny 3R-C jest dziełem europejskich projektantów, pracujących w ośrodku badań i projektów Hondy w Mediolanie.

Z kolei pojazd koncepcyjny EV-N, poprzednio prezentowany jedynie na Salonie Motoryzacyjnym w Tokio, w Genewie będzie miał swoją europejską premierę.

Honda EV-N to akumulatorowy, elektryczny model studyjny, który odwołuje się do idei małego pojazdu miejskiego, jakim był N360 z 1967 r. Na dachu tego koncepcyjnego auta konstruktorzy zainstalowali panele słoneczne produkowane przez Hondę, które pozwalają ładować akumulatory w czasie postoju. Po wewnętrznej stronie drzwi umieszczono dwa urządzenia transportowe U3-X Hondy. Dwudrzwiowy pojazd koncepcyjny EV-N, przeznaczony głównie do użytku miejskiego, wyposażony jest w niewielki silnik elektryczny oraz zespół akumulatorów litowo-jonowych.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda targi Genewa koncepty

Podobne wiadomości:

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Komentuj:

~w 2010-03-18

panele w dachu i na masce, to calkiem dobry pomysl. podczas postoju np, gdy wlasciciel jest w pracy baterie troszke sie naladuja. oczywiste, ze na naszej szerkosci geograficznej maja marginalne znaczenie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport