mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Trójkołowa Honda

Trójkołowa Honda

Trójkołowy, jednoosobowy pojazd 3R-C oraz miejski EV-N, które to koncepty będzie można zobaczyć już niebawem na wystawie w Genewie, prezentują, w jaki sposób Honda wyobraża sobie komunikację w wielkich miastach w niedalekiej przyszłości.

Trójkołowa Honda
Honda 3R-C to bez wątpienia rewolucyjny pomysł na rozwiązanie miejskich problemów z transportem. Elektryczny, akumulatorowy układ napędowy zamontowano nisko na trójkołowym podwoziu. Gwarantuje to obniżony punkt ciężkości, a w związku z tym większą stabilność toru jazdy i bardziej przewidywalne zachowanie na drodze.

3R-C posiada osłonę nad kabiną kierowcy, która chroni ją, gdy pojazd stoi zaparkowany, a podczas jazdy spełnia rolę ochrony przeciwwietrznej fotela kierującego, który umieszczono tuż nad ziemią.

Sonda Która z prezentowanych na wystawie w Genewie nowości będzie największym hitem targów?
Alfa Romeo Giulietta
22.63 %
Audi A1
16.05 %
Dacia Duster
7.82 %
Lexus CT 200h
4.53 %
MINI Countryman
2.06 %
Mitsubishi ASX
2.06 %
Nissan Juke
3.29 %
Opel Meriva
4.12 %
Porsche Cayenne
7 %
Renault Wind
2.47 %
Volkswagen Polo GTI
4.12 %
Volkswagen Touareg
2.88 %
Volvo S60
15.23 %
inny model
5.76 %
Wysoko poprowadzona linia boczna nadwozia zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa, ograniczając ryzyko urazów podczas zderzenia bocznego oraz zapewniając lepszą ochronę w czasie niepogody. Kierujący ma przed sobą zamykany schowek, w którym bezpiecznie może przechować bagaż lub inne przedmioty. Konstruktorzy 3R-C stworzyli elastyczną osłonę górnej części tułowia, która zapewnia wyższy komfort podróży i ma za zadanie chronić kierującego w czasie złej pogody.

Koncepcyjny 3R-C jest dziełem europejskich projektantów, pracujących w ośrodku badań i projektów Hondy w Mediolanie.

Z kolei pojazd koncepcyjny EV-N, poprzednio prezentowany jedynie na Salonie Motoryzacyjnym w Tokio, w Genewie będzie miał swoją europejską premierę.

Honda EV-N to akumulatorowy, elektryczny model studyjny, który odwołuje się do idei małego pojazdu miejskiego, jakim był N360 z 1967 r. Na dachu tego koncepcyjnego auta konstruktorzy zainstalowali panele słoneczne produkowane przez Hondę, które pozwalają ładować akumulatory w czasie postoju. Po wewnętrznej stronie drzwi umieszczono dwa urządzenia transportowe U3-X Hondy. Dwudrzwiowy pojazd koncepcyjny EV-N, przeznaczony głównie do użytku miejskiego, wyposażony jest w niewielki silnik elektryczny oraz zespół akumulatorów litowo-jonowych.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda targi Genewa koncepty

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

~w 2010-03-18

panele w dachu i na masce, to calkiem dobry pomysl. podczas postoju np, gdy wlasciciel jest w pracy baterie troszke sie naladuja. oczywiste, ze na naszej szerkosci geograficznej maja marginalne znaczenie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Francja naliczy kierowcom punkty karne
Francja naliczy kierowcom punkty karne
Francja jest kolejnym państwem na mapie, które zamierza naliczać punkty karne kierowcom z innych państw. W przypadku przekroczenia dozwolonego limitu trzeba się będzie liczyć z konsekwencjami.