mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Wiele twarzy Chevroleta SSR

Wiele twarzy Chevroleta SSR

Ośmiocylindrowy Chevrolet SSR to z jednej strony pickup, jednak z osiągami typowymi dla aut sportowych. SSR to także dwumiejscowe cabrio.

Wiele twarzy Chevroleta SSR

Chevy SSR (rama i płyta podłogowa) powstał na bazie Chevroleta Trailblazer. Jednak pod maską kryje się 5,3-litrowy silnik wykorzystywany w modelu Corvette. Ten ośmiocylindrowy silnik, cały z aluminium, osiąga moc 305 KM i maksymalny moment obrotowy 454 Nm. Pozwala on na przyspieszenie od zera do 100 km/h temu ważącemu ponad dwie tony autu w 7,9 sekundy oraz na uzyskanie 190 km/h. Przeniesienie napędu na tylną oś następuje za pomocą czterobiegowej automatycznej przekładni.

Dostosowanie podwozia do nowego modelu powoduje, iż ten półciężarowy samochód na drodze zachowuje się nie do końca jak ciężarówka. Układ kierowniczy wymaga może pewnej siły, jednak działa on podczas jazdy precyzyjnie i pozwala na pokonywanie zakrętów bez większych problemów.

Prawdziwą przyjemność z jazdy można uzyskać po złożeniu dachu, za pomocą przycisku na desce rozdzielczej. W ciągu 25 sekund stalowy dach chowa się do odrębnej przegrody między kabiną a przestrzenią załadunkową.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Favorit - minęło 30 lat od premiery
Skoda Favorit - minęło 30 lat od premiery
W połowie roku 1982 roku projekt nowoczesnej, przednionapędowej Skody otrzymał zielone światło od ministerstwa oraz bardzo szybki termin wdrożenia do produkcji wieloseryjnej na początek sezonu 1985. W ten sposób powstała popularna Skoda Favorit.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech