mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Bardzo wydajna Panamera

Bardzo wydajna Panamera

Porsche Panamera jeszcze na dobre nie wkroczyło na rynek, a już zapowiadane są kolejne odmiany tego samochodu. Zaraz po tym jak pod jego maską znajdzie się silnik wysokoprężny, pojawi się też ekstremalna wersja GTS.

Bardzo wydajna Panamera

Póki co informacje na temat modelu Panamera GTS są bardzo skąpe. Wiadomo jednak, że ta wersja będzie mocniejsza niż Panamera Turbo. To znaczy, że pod maską GTS będzie pracować więcej niż 500 koni mechanicznych, a samo auto rozpędzi się do setki w czasie mniejszym niż cztery sekundy.

Zapowiada się ciekawie. Ponadto w nowej wersji w standardzie pojawi się pneumatyczne zawieszenie znane z wersji turbo. Jak donosi magazyn AutoCar pojawi się jeszcze wersja z silnikiem diesla, ale do końca nie wiadomo która jednostka z gamy Audi zostanie zaadaptowana do czterodrzwiowego Porsche. W grę wchodzi V6 o pojemności trzech litrów (montowane w Cayenne) oraz V8 4,2 litra z Audi A8.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Panamera
Porsche Panamera
Cena podstawowa już od: 415 360 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jeszcze szybciej i drożej

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series -...

Samochody luksusowe 2017-06-21

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do serwisu

Porsche Macan - 51 tys. egzemplarzy do...

Aktualności 2017-05-09

Komentuj:

aaa 2009-07-05

Ja bym tego nie oceniał jako błąd mojeauto. Większość portali powtórzyła tą informację w tej formie, więc nie ma się co czepiać. Ciekaw jestem skąd błąd się wziął i czy to specjalne puszczenie informacji przez producenta, aby wzbudzić dyskusje. W każdym razie zgodnie z przedstawioną jakiś czas temu metodologią nazywania modeli, GTS jest usportowioną wersją modeli S, plasowaną poniżej turbo.

~To nie pierwszy błąd na MojeAuto. 2009-07-04

Oczywiście, że wersje Turbo i Turbo S będą mocniejsze.

aaa 2009-07-03

Jedno małe ale. W worldcarfans też pojawił się artykuł na temat panamery GTS. I z tego co się udało mi dowiedzieć jest tam błąd - GTS oczywiście będzie mocniejsze od panamery S, ale nie turbo. Będzie miała ponad 400 koni, nie ponad 500. Co jest zgodne z umiejscowieniem GTS w ofercie porsche. GTS za to nie będzie miał pneumatycznego zawieszenia. To tylko tak dla formalności piszę, że nie będzie prawdopodobnie mocniejsza od turbo.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq – znamy następcę Yeti
Skoda Karoq – znamy następcę Yeti
Po ośmiu latach kariery Skoda Yeti odchodzi na emeryturę, a w jej miejsce wskakuje następca – Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat przedstawiciela segmentu kompaktowych SUV-ów z Mlada Boleslav.