mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Co roku nowe Porsche

Co roku nowe Porsche

Porsche opracowało nową taktykę, która przewiduje, że co roku pojawi się na rynku nowy model.

Co roku nowe Porsche

Podczas rozmowy z dziennikarzami Automotive News Europe prezes Porsche, Matthias Mueller zdradził kilka szczegółów na temat przyszłości marki. Okazuje się, że Porsche zamierza do 2018 roku ustanowić próg produkcyjny na poziomie 200 tysięcy egzemplarzy. Aby plan się powiódł potrzebne będzie rozszerzenie gamy modelowej. Wedle nowej strategii co roku będzie się pojawiać nowy model Porsche.

 

Jako pierwszy zadebiutuje odświeżony model 911. Następna będzie wydłużona, a także hybrydowa Panamera. Podobno niemiecki koncern rozważa produkcję tego modelu także w wersji dwudrzwiowej. W ciągu następnych kilku lat pojawi się także małe Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie. Otrzyma ono nazwę 550.Podobno firma szykuje także model, który zostanie wypozycjonowany pomiędzy GT2 RS, a 918 Spyder. W pełni elektryczny model, który będzie konkurencją dla takich modeli jak np. Tesla Roadster pojawi się dopiero w okolicach 2020 roku.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche 911
Porsche 911
Cena podstawowa już od: 482 030 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.
Porsche Panamera
Porsche Panamera
Cena podstawowa już od: 523 620 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Premiery 2016-11-17

Toyota pracuje nad autami elektrycznymi

Toyota pracuje nad autami elektrycznymi

Technika 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport