Pod pokrywą silnika nowego Corvette ukrywać się będzie ta sama jednostka co w standardzie. Jest to sześciolitrowy silnik w widlastym układzie ośmiu cylindrów. Potrafi on dostarczyć mocy rzędu 616 koni mechanicznych przy współudziale sześciostopniowej skrzyni manualnej, bądź też automatu sterowanego za pomocą łopatek przy kierownicy. Przy spokojnej jeździe poza miastem, samochód potrafi spalić jedyne 10,1 l/100km.
W nowym kabriolecie inżynierowie postanowili ulepszyć układ hamulcowy oraz zawieszenie samochodu, tak by poradziły sobie z jego wydajnością. W celu poprawy właściwości jezdnych, auto zostało osadzone z przodu na dziewiętnastocalowych felgach z lekkich stopów magnezu i włókna węglowego, natomiast na tylnej osi umieszczono opony o dwudziestocalowych felgach. Obie osie zostały ubrane w specjalne opony firmy Yokohama.
Wewnątrz auto zostało wykończone skórą Alcantara, natomiast kierowca i pasażer będą mogli cieszyć się jazdą siedząc na sportowych fotelach Recaro. Każdy, pojedynczy egzemplarz będzie montowany ręcznie, a na zakończenie ozdabiany specjalną plakietką. Cena samochodu nie jest jeszcze znana, natomiast będzie oscylować gdzieś w okolicach 550 tysięcy złotych.
Czytaj także:
Corvette Victory Edition (2007-02-07)
Więcej jadu (2006-12-29)
Zielone światło dla Camaro (2006-08-11)
Koncepcyjny kabriolet Camaro (2007-01-05)
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!