mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Dłuższa Klasa E

Dłuższa Klasa E

Samochody z przedłużanym rozstawem osi stały się już na wschodzie ikoną określającą status właściciela. Europejskie koncerny wykorzystują tą koniunkturę produkując tam specjalne wersje modeli. Kolejnym, który dołączy będzie Mercedes Klasy E.

Dłuższa Klasa E
Już podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Pekinie zostanie zaprezentowany Mercedes Klasy E o przedłużonym rozstawie osi. Samochód ten udało się jednak przyłapać zagranicznemu fotoreporterowi. Mercedes był całkowicie pozbawiony kamuflażu, dzięki czemu można było zobaczyć w pełnej okazałości jak prezentuje się nadchodzący model.

Długa wersja Mercedesa Klasy E będzie bezpośrednim konkurentem dla modeli takich jak Audi A6L czy Volvo S80L. Oprócz dostępnej na całym globie wersji A8L Audi oferuje na rynku azjatyckim także A4L. Do grupy dołączyło niedawno BMW prezentując serię 5 LWB.

Według magazynu ChinaCarTimes przedłużona Klasa E jest nieco niższa od oryginału, ale za to 14 centymetrów dłuższa. Samochód będzie powstawać w fabryce Beijing Auto i prawdopodobnie na rynku chińskim będzie sprzedawane pod nazwą Beijing Benz E300L.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa E
Mercedes Klasa E
Cena podstawowa już od: 184 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne...

Technika 2016-12-02

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport