mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Edo Competition wzięło na warsztat Panamerę Turbo S

Edo Competition wzięło na warsztat Panamerę Turbo S

Niemiecki tuner zabrał się za Porsche Panamerę Turbo S. Inżynierowie i mechanicy niemieckiej firmy pracowali, kombinowali i tak pokazali światu wzmocnioną limuzynę Porsche.

Edo Competition wzięło na warsztat Panamerę Turbo S
Zmiany w limuzynie Porsche pozwalają na osiągnięcie pierwszej setki w czasie 3.5 sekundy. Auto maksymalnie może osiągnąć 340 km/h. Wszystko to dzięki ogromnej mocy jaka drzemie pod maską. Edo zwiększyło moc maksymalną do 700 KM oraz podnieśli maksymalny moment obrotowy do 880 Nm.

Niemiecka firma zamontowała m.in. nowe kolektory wydechowe oraz turbosprężarki. Panamera została również wyposażona w wysokiej jakości układ wydechowy ze stali nierdzewnej. Układ sterowania silnikiem został przeprogramowany tak by jak najlepiej wykorzystać nowy osprzęt.

Zawieszenie w Panamerze zostało obniżone o 30 mm oraz otrzymało nowe 22-calowe felgi. Fabryczne wykończenie wnętrza zostało zamienione na wysokiej jakości skóry i inne wysokiej jakości materiały.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Panamera
Porsche Panamera
Cena podstawowa już od: 415 360 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Aktualności 2017-07-31

Nowe Porsche 911 - z napędem hybrydowym i elektrycznym

Nowe Porsche 911 - z napędem hybrydowym i...

Aktualności 2017-07-12

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Opel Insignia GSi - powrót do korzeni
Opel Insignia GSi - powrót do korzeni
Niemiecki producent zapowiada powrót do stosowanego kiedyś oznaczenia GSi na usportowionych wersjach modeli. Pierwszym samochodem z tej serii jest nowy Opel Insignia, który zadebiutuje podczas salonu we Frankfurcie.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech