mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari 458 Italia z Bridgestone

Ferrari 458 Italia z Bridgestone

Bridgestone dostarczy na fabryczne wyposażenie nowego samochodu sportowego Ferrari 458 Italia oponę sportową Potenza S001 ultra high-performance.

Ferrari 458 Italia z Bridgestone
Nowa opona spełnia wysokie wymagania w zakresie prowadzenia, kontroli i bezpieczeństwa najmocniejszych na świecie samochodów sportowych, takich właśnie jak 570 CV Ferrari 458 Italia, zaprezentowanego podczas Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie
we wrześniu 2009 roku.  

- Wybór Bridgestone przez Ferrari jako oficjalnego dostawcy opon dla nowego 458 Italia jest ogromnym wyróżnieniem - mówi Didier Schneider, Wiceprezes ds. Rynku Oryginalnego Wyposażenia z Bridgestone Europe. - Zarówno Ferrari, jak i Bridgestone są partnerami Formuły 1, zapewniając najwyższe standardy podczas wyścigów, których głównym celem są najlepsze wyniki przy zachowaniu maksymalnego  bezpieczeństwa.

Bridgestone projektuje opony dla Ferrari i dostarcza oryginalne wyposażenie dla samochodów produkcyjnych Maranello od 1990 roku, czyli od pojawienia się Ferrari 348. Wiele sztandarowych modeli Ferrari zostało wyposażonych w opony Bridgestone, w tym 612 Scaglietti, Enzo Ferrari oraz Superamerica.

Od roku 1999 roku Bridgestone jest również dostawcą opon wyścigowych Potenza F1 dla zespołu Formuły 1 Scuderia Ferrari. Od tego czasu Ferrari zdobyło ośmiokrotnie Mistrzostwo Świata Konstruktorów Formuły 1 oraz siedmiokrotnie tytuł Mistrza Świata Kierowców Formuły 1.

Podobne wiadomości:

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Samochody luksusowe 2017-01-20

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford i Amazon rozpoczynają współpracę
Ford i Amazon rozpoczynają współpracę
Amerykański gigant w świecie motoryzacji rozpoczyna współpracę ze odpowiednikiem w świecie e-commerce. Ford i Amazon pracują nad rozwiązaniem o nazwie Alexa, które w niedalekiej przyszłości ułatwi życie kierowcom samochodów.