mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari nie odczuwa kryzysu

Ferrari nie odczuwa kryzysu

Pomimo tego, że kryzys rozkręcił się na dobre i wszyscy w mniejszym lub większym stopniu odczuwają jego skutki, to pomimo tego czarne chmury nie zbierają się nad marką z Maranello.

Ferrari nie odczuwa kryzysu

Włoski producent supersamochodów ze stajni w Maranello ogłosił właśnie, że w 2008 roku sprzedaż samochodów marki Ferrari wzrosła o 17,6 procent. Tak dobry wynik został osiągnięty w głównej mierze dzięki modelowi 430 Scuderia, który sprzedaje się jak świeże bułki.

Ubiegły rok był w kolejnym w którym udało się zanotować wzrost sprzedaży. W 2007 był on nieco mniejszy i wynosił 15,9 procent. Ferrari podczas konferencji prasowej, która odbyła się parę dni temu ogłosiło, iż udało się efektywnie zmniejszyć koszty oraz zwiększyć wydajność. Prezes Luca di Monntezemolo wyraził jednak obawy w stosunku do roku 2009, mówiąc że ciężko jest w tej chwili przewidzieć jak sytuacja rozwinie się dalej.


Podobne wiadomości:

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Ferrari stawia na hybrydy

Ferrari stawia na hybrydy

Samochody luksusowe 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport