mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari rozpieszcza klientów

Ferrari rozpieszcza klientów

Dla kupujących w tym roku w oficjalnej sieci dealerskiej modele 458 Italia, California Spyder albo FF wprowadzony został 7 letni program serwisowy.

Ferrari rozpieszcza klientów
Program obejmuje między innymi pokrycie przez producenta w tym okresie kosztów bieżącej obsługi i serwisowania auta w skład których będzie wchodzić zarówno robocizna, części jak i nawet wymiana płynów.

Program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela.

Złośliwi twierdzą, ze cała akcja ma na celu poprawę wizerunku marki która ucierpiała po serii samozapłonów w modelach 458 Italia. Program póki co zostanie pilotażowo wprowadzony na rynek europejski. Jednak już niedługo ma być dostępny na całym świecie.

Podobne wiadomości:

70. urodziny marki Ferrari

70. urodziny marki Ferrari

Samochody luksusowe 2017-03-13

W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód. 

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prawo jazdy - szykują się kolejne zmiany?
Prawo jazdy - szykują się kolejne zmiany?
Szykują się spore zmiany w kursach na prawo jazdy. Nowe przepisy przewidują, że kierowca musiałby zdawać egzamin co rok. Takie zmiany na pewno wywołają duży sprzeciw opinii publicznej.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech