mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari rozpieszcza klientów

Ferrari rozpieszcza klientów

Dla kupujących w tym roku w oficjalnej sieci dealerskiej modele 458 Italia, California Spyder albo FF wprowadzony został 7 letni program serwisowy.

Ferrari rozpieszcza klientów
Program obejmuje między innymi pokrycie przez producenta w tym okresie kosztów bieżącej obsługi i serwisowania auta w skład których będzie wchodzić zarówno robocizna, części jak i nawet wymiana płynów.

Program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela.

Złośliwi twierdzą, ze cała akcja ma na celu poprawę wizerunku marki która ucierpiała po serii samozapłonów w modelach 458 Italia. Program póki co zostanie pilotażowo wprowadzony na rynek europejski. Jednak już niedługo ma być dostępny na całym świecie.

Podobne wiadomości:

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

70. urodziny marki Ferrari

70. urodziny marki Ferrari

Samochody luksusowe 2017-03-13

W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód. 

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross