mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari rozpieszcza klientów

Ferrari rozpieszcza klientów

Dla kupujących w tym roku w oficjalnej sieci dealerskiej modele 458 Italia, California Spyder albo FF wprowadzony został 7 letni program serwisowy.

Ferrari rozpieszcza klientów
Program obejmuje między innymi pokrycie przez producenta w tym okresie kosztów bieżącej obsługi i serwisowania auta w skład których będzie wchodzić zarówno robocizna, części jak i nawet wymiana płynów.

Program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela.

Złośliwi twierdzą, ze cała akcja ma na celu poprawę wizerunku marki która ucierpiała po serii samozapłonów w modelach 458 Italia. Program póki co zostanie pilotażowo wprowadzony na rynek europejski. Jednak już niedługo ma być dostępny na całym świecie.

Podobne wiadomości:

70. urodziny marki Ferrari

70. urodziny marki Ferrari

Samochody luksusowe 2017-03-13

W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód. 

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy most w Warszawie za trzy lata
Nowy most w Warszawie za trzy lata
W ciągu trzech lat stolica wzbogaci się o kolejną przeprawę przez Wisłę. Nowy most będzie miał 1,5 km długości i po trzy pasy w każdym kierunku. Połączy Wilanów z Wawrem.