mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ferrari rozpieszcza klientów

Ferrari rozpieszcza klientów

Dla kupujących w tym roku w oficjalnej sieci dealerskiej modele 458 Italia, California Spyder albo FF wprowadzony został 7 letni program serwisowy.

Ferrari rozpieszcza klientów
Program obejmuje między innymi pokrycie przez producenta w tym okresie kosztów bieżącej obsługi i serwisowania auta w skład których będzie wchodzić zarówno robocizna, części jak i nawet wymiana płynów.

Program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela.

Złośliwi twierdzą, ze cała akcja ma na celu poprawę wizerunku marki która ucierpiała po serii samozapłonów w modelach 458 Italia. Program póki co zostanie pilotażowo wprowadzony na rynek europejski. Jednak już niedługo ma być dostępny na całym świecie.

Podobne wiadomości:

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Ferrari stawia na hybrydy

Ferrari stawia na hybrydy

Samochody luksusowe 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport