Hybryda Klasy S

Mercedes ujawnia coraz więcej szczegółów dotyczących premiery swojej topowej hybrydy. Klasa S400 Hybrid przyspieszająca do setki w 7,2 sekundy i paląca 7,9l/100km pojawi się już niebawem na drogach.

Hybryda Klasy S

Pod maską Mercedesa Klasy S400 Hybrid umieszczony został silnik spalinowy w układzie V6 o pojemności 3,5 litra. 279 koni mechanicznych oraz moment obrotowy o wartości 385 Nm jest wspomagany przez silnik elektryczny o mocy... 20 koni mechanicznych. Mniejsza jednostka będzie po raz pierwszy zasilana akumulatorem litowo-jonowym.

Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego nie wyszło Mercedesowi S400 Hybrid źle. Osiągi są bardzo obiecujące. Ciężka limuzyna ma się rozpędzać do setki w 7,2 sekundy, a średnie spalanie będzie wynosić około 7,9l/100km. Przy okazji emisja CO2 utrzyma się w granicach 186g/km.

W ramach wyposażenia pojawi się system start/stop, a także urządzenie wspomagające odzyskiwanie energii kinetycznej. W środku samochodu nadal zastaniemy jakość na najwyższym poziomie. Wysokiej jakości skóry oraz drewno będą ozdabiać wnętrze. Pojawią się także ciekawostki techniczne jak ekran Splitview oraz nowa nawigacja COMMAND.

Mercedes chcąc działać ekologiczne postanowił powołać niezależnych inspektorów TUV Sud, którzy przebadali produkcję samochodu na wszystkich etapach. Analitycy nagrodzili niemiecki koncern specjalnym certyfikatem, który potwierdza, że od pierwszej śrubki aż po recycling samochodu wszystko jest robione zgodnie z ekologicznymi zaleceniami.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa S
Mercedes Klasa S
Cena podstawowa już od: 377 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne...

Technika 2016-12-02

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Mercedes AMG GT R – znamy polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Komentuj:

~w 2009-08-19

hybrydy sa dla frajerow, co nie chodizli na fizyke w podstawowce.

aaa 2009-07-20

cze zen, bo się nie opłaca. Hybryda zmniejsza spalanie i podnosi moment obrotowy. W dieslu masz już niskie spalanie i wysoki moment obrotowy, nie ma więc to sensu. Są zdaje się jakieś hybrydy oparte na dieslu, ale mówiąc szczerze, zmniejszenie zużycia paliwa z 6,5 na 6,3 kosztem dodatkowych 100kg masy w i tak ciężkim już dieslu..... a do tego cena w górę o 20%... kto by to kupił nie mając nic w zamian (i jeszcze mniejszy bagażnik!)

~zen 2009-07-17

cze, to znowu ja ;)) mam 1 pytanie. czemu nie ma hybryd z dieslem ????

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport