mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Ile naprawdę kosztuje Lexus LF-A?

Ile naprawdę kosztuje Lexus LF-A?

Chętni na nowego Lexusa LFA nie będą mieli łatwego zadania. Poza odrobiną refleksu by znaleźć się na liście oczekujących, trzeba będzie jeszcze wyłożyć sporo pieniędzy nim samochód będzie mógł stanąć w garażu.

Ile naprawdę kosztuje Lexus LF-A?
Na dobry początek zainteresowani muszą wpłacić kaucję w wysokości niemal 170 tysięcy złotych by wziąć auto w leasing. Następnie przez dwa lata będą musieli wpłacić raty o łącznej wysokości 665 tysięcy złotych, a samochód nadal nie będzie ich własnością. Aby tak się stało trzeba będzie dopłacić dodatkowe 262.500 złotych. Łącznie wychodzi około 1.100 tysięcy złotych.

Oczywiście ta kwota nie uwzględnia podatków i akcyz. Do okrągłego miliona trzeba doliczyć jeszcze ceny dodatków takich jak np. matowy lakier (56 tysięcy złotych), kolorowe obszycia foteli (28 tysięcy złotych), polerowane wykończenie na felgach (7 tysięcy złotych).

Tak więc potrzeba portfela z wielkimi zasobami by móc cieszyć się rasowym pomrukiem silnika V10 o pojemności 4,8 litra. 552-konna jednostka w połączeniu z sześciostopniową skrzynią sekwencyjną pozwala rozpędzić się do setki w czasie niższym niż 4 sekundy. Pierwsze dostawy samochodu rozpoczną się w połowie roku.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Lexus LF-A Wszystko o Lexus
Tematy w artykule: Lexus Lexus LF-A leasing

Podobne wiadomości:

Lexus LC - rekordowa sprzedaż

Lexus LC - rekordowa sprzedaż

Samochody luksusowe 2017-04-20

Lexusy z zawieszeniem AVS

Lexusy z zawieszeniem AVS

Technika 2016-12-06

Dwa nowe modele Lexusa będą wyposażone standardowo w nowoczesne zawieszenie AVS. Elektroniczny układ monitoruje i dostosowuje siłę tłumienia amortyzatorów w każdym z kół dostosowując je do stanu nawierzchni i preferencji kierowcy.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq – znamy następcę Yeti
Skoda Karoq – znamy następcę Yeti
Po ośmiu latach kariery Skoda Yeti odchodzi na emeryturę, a w jej miejsce wskakuje następca – Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat przedstawiciela segmentu kompaktowych SUV-ów z Mlada Boleslav.