mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Już jest nowe Camaro

Już jest nowe Camaro

Na targach motoryzacyjnych w Nowym Jorku Chevrolet przedstawił nowe Camaro z oznaczeniem Z/28. Amerykanie odświeżyli swojego przedstawiciela segmentu muscle carów.

Już jest nowe Camaro
W 1967 roku w wyścigach TransAm pojawił się nowy zawodnik. Był to ówczesny Chevrolet Camaro Z/28, który pod maską posiadał silnik V8 o pojemności 5.0 litra. Auto było pozbawione takiego wyposażenia jak klimatyzacja czy też automatyczna skrzynia biegów.

Obecnie nowy Z/28 jest wyposażony w silnik V8 LS7, który wcześniej zadebiutował w Corvette Z06. Motor dostarcza 500 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 637 Nm. Jednostka współpracuje z manualną skrzynią biegów Tremec TR6060.

Projektanci zmienili nie tylko wnętrzności Camaro. Z przodu poznamy nowego muscle cara po węższym grillu oraz nowym reflektorami, które nie posiadają już okrągłych świateł. Obok nich w wąskim grillu znajdują się skośne kierunkowskazy. Z tyłu również zabrakło osobnych reflektorów w ich miejsce pojawiły się wąskie światła tylne.


O ile zmiany stylistyczne nowego Camaro nie psują jego wizerunku, to auto prezentuje się słabiej niż ustępujący model. Poprzednik miał to coś, czego nie posiada obecna, nowa generacja. To coś to ten złowrogi wzrok.



Podobne wiadomości:

Chevrolet Cruze - auto, którego w Europie brakuje

Chevrolet Cruze - auto, którego w Europie...

Premiery 2016-01-07

Rządowy Chevrolet z czasów PRL odnaleziony i na aukcji

Rządowy Chevrolet z czasów PRL odnaleziony i...

Aktualności 2015-07-29

Komentuj:

~durak 2013-03-30

nie ma ksenonów - i co z tego? rozśmieszają mnie ludzie, którzy uważają ksenony za jeden z najważniejszych elementów, kiedyś nie było tego i nikt nie narzekał

~czeski zagajnik 2013-03-30

Na 1 zdjeciu klosze lamp jak z lat 90' ? nie ma ksenonów ;p

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Obwodnica Kościerzyny już otwarta
Obwodnica Kościerzyny już otwarta
W niedzielę otwarto dla ruchu samochodowego obwodnicę Kościerzyny. Budowa odcinka o długości 7,6 km trwała dwa lata i kosztowała ok. 230 mln zł. Dzięki nowej trasie uda się wyprowadzić ruch tranzytowy z centrum od południowej strony.