mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Kryzys? Nie dla Bentleya

Kryzys? Nie dla Bentleya

Globalna sprzedaż nowych samochodów ma się obecnie średnio, jednak Bentley nie zauważa tego problemu. Brytyjczycy ogłosili właśnie, że ich sprzedaż wzrosła w pierwszej połowie 2011 roku o 20% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed 12 miesięcy.

Kryzys? Nie dla Bentleya
Oznacza to, że do klientów dostarczono 2.978 samochodów, co jest najlepszym startem od 2008 roku.

Głównym motorem napędowym sprzedaży marki jest Continental GT, a także... Chiny, które, jak już chyba wszyscy wiemy, doświadczają niesamowicie szybkiego wzrostu gospodarczego, przekładającego się na wzmożone zapotrzebowanie na towary luksusowe. Tylko tutaj sprzedaż Bentleya wzrosła aż o 57% do 680 aut w porównaniu z poprzednim rokiem. Tym samym Państwo Środka stało się drugim największym rynkiem zbytu Bentleya - pierwszym są Stany Zjednoczone.

W Europie Bentley wzmocnił się o 25% (494 sztuk), a w USA o 23% (907 sztuk). Jedynie w Japonii, zważywszy na niedawne katastrofy naturalne, oraz na Bliskim Wschodzie, gdzie aktualnie panuje niestabila sytuacja polityczna, sprzedaż nieco spadła.

Podobne wiadomości:

Naim, czyli Bentley wśród systemów audio

Naim, czyli Bentley wśród systemów audio

Samochody luksusowe 2016-10-19

Elektryczna marka Volkswagena w Chinach

Elektryczna marka Volkswagena w Chinach

Aktualności 2016-10-06

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport