mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Lamborghini po kuracji

Lamborghini po kuracji

Firma IMSA zaprezentowała już jakiś czas temu swoje pierwsze osiągnięcia dotyczące Lamborghini Gallardo LP560-4. Tym razem pod inżynierski skalpel trafił model Murcielago Spyder, z którego udało się wyciągnąć dodatkowe konie.

Lamborghini po kuracji

Sportowy roadster został stuningowany przez niemieckich fachowców, dzięki czemu jego moc maksymalna wzrosła o 68 koni mechanicznych, aż do wartości 708 KM. Jednak jak udało się to osiągnąć, pozostaje póki co pilnie strzeżoną tajemnicą. Firma ujawniła tylko niektóre osiągi. Auto przyspiesza do setki o 0,1 sekundy szybciej, natomiast jego prędkość maksymalna wzrosła o 10km/h.

Jednak zmiany nastąpiły nie tylko pod karoserią. Nadwozie otrzymało kilka dodatków wspólnie zebranych pod nazwą "GTR Widebody Kit", czyli w skrócie zestaw poszerzający. Znalazły się tam takie elementy jak: nakładki na progi, spojlery, nowe zderzaki, specjalnie zaprojektowane felgi oraz końcówki wydechu. Ciekawostką jest sterowana za pomocą pilota klapka w wydechu. Dozuje ona przepływ spalin zmieniając przy tym charakterystykę głośności wydechu. Do wyboru są tryby "miejski" oraz "wyścigowy". Do tego ostatniego są dołączane zatyczki do uszu.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Lamborghini
Tematy w artykule: Lamborghini Murcielago

Podobne wiadomości:

Superauto od Audi i Lamborghini

Superauto od Audi i Lamborghini

Samochody luksusowe 2017-03-11

Elektryfikacja zaraża kolejne gałęzie koncernu z Wolfsburga. Teraz pojawiają się plotki o elektrycznych supersamochodach od Audi i Lamborghini. 

Lamborghini w płomieniach – akcja serwisowa

Lamborghini w płomieniach – akcja serwisowa

Aktualności 2017-02-17

Komentuj:

~donkuna 2008-10-01

Pracując w branży motoryzacyjnej poznałem człowieka, który poddał swoje Gallardo "kuracji" przez IMSE. Efekt był taki, że zepsuli silnik i na własny koszt zamówili nowy co wydłużyło czas oczekiwania na auto o pół roku...samochód był gotowy dopiero w sezonie zimowym więc znowu trzeba było czekać żeby można było się przejechać. Jedynym usprawiedliwieniem był fakt, że robili to po raz pierwszy, ale za takie pieniądze oczekuje się znacznie lepszej jakości. Body kit, który został zamontowany rzeczywiście robi wrażenie no i te czarne felgi...

~spec 2008-09-30

Gallargo LP560-4 źle naucz się pisać

~aaa 2008-09-30

Klapki i już wiadomo jak. Ostrzejsze wałki, krótki i szeroki dolot, otwarty wydech, trochę więcej obrotów i remap i mamy dodatkowe 68 koni. Żadna tajemnica. Tyle, że z dużym prawdopodobieństwem stracili moment przy niższych (i pewnie średnich też) obrotach, stąd te klapki. Podobne są w M5 - pozwalają (zmniejszając przepustowość układu wydechowego) zwiększyć moment w średnim zakresie obrotów. Zmianę brzmienia "za naciśnięciem przycisku" serwuje też 9ff :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku
Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku
Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk zadeklarował kilka dni temu, że ostatni odcinek trasy ekspresowej S3 powstanie do 2023 roku. Chodzi o fragment, który połączy Bolków z czeską granicą w Lubawce.