mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Lexus GS F Sport

Lexus GS F Sport

Targi SEMA, które odbywają się w USA to specyficzna impreza. Samochody debiutujące na tych targach to w większości bardzo mocno zmodyfikowane cywilne auta. Każda licząca się firma tunerska przywozi na SEMA auto, które ma przebić konkurencję i zachwycić świat moto. Producenci aut na tych targach także prezentują specjalne wersje swoich aut.

Lexus GS F Sport
Na targi SEMA 2011 do Las Vegas Lexus przywiezie model GS F Sport. Auto różni się od wersji zwykłej nowym zderzakiem przednim. Większy grill powoduje, że GS ma silniejszy wygląd. Wrażenie wzmacnia szerszy rozstaw kół. Z tyłu samochodu od razu w oczy rzuca się szary, metaliczny dyfuzor. Dolna część zderzaka otrzymała chromowaną obramówkę. Auto wyróżnia się również tylnym spojlerem oraz ciemnymi 19-calowymi aluminiowymi felgami. Z przodu GS wyposażony został w opony 235/40/19 z tyłu zaś 265/35/19.

Wnętrze wykończone zostało w bordowym odcieniu nazwanym Garnet, który jest przeznaczony wyłącznie dla F Sport. Dodatkowo auto otrzymało aluminiowe elementy ozdobne. Sportowe siedzenia mają 16-stopniową regulację. Na progach jak i na kierownicy znajdziemy logo F Sport. Lewarek zmiany biegów i koło kierownicy zostały pokryte skóra, a pedały zostały wykonane z aluminium.

Zawieszenie GS F Sport jest obsługiwane przez system Adaptive Variable Suspension. Przednie i tylne amortyzatory zostały zmodyfikowane dla optymalizacji kontroli AVS. Zastosowanie oleju o niskiej lepkości poprawia ich wydajność. Dodatkowo tylne amortyzatory zostały nachylone bardziej do tyłu dolne tuleje są większe i sztywniejsze. Dzięki temu AVS zmniejsza przechyły nadwozia.  

W nowym GS możemy wybierać z pośród czterech trybów jazdy: Eco, Normal, Sport i Sport S+. W trybie Eco moc silnika oraz stopień otwarcia przepustnicy wraz z pracą skrzyniy biegów są tak dobierane by osiągnąć najlepszą wydajność paliwa. Kontrolowana jest również temperatura klimatyzacji, przepływ powietrza i podgrzewanie siedzeń, co powoduje dalsze zmniejszeni zużycia paliwa. W Trybie Sport S wszystkie parametry silnika i reakcje przepustnicy są dostosowane do dostarczania lepszych wrażeń z jazdy. Sport S + zwiększa wydajność układu Sport S koordynując system GS Dynamic Integrated Management. Samochód został wyposażony w system, który poniżej prędkości 80 km/h skręca w przeciwnych kierunkach przednie i tylne koła. W pewnych warunkach powyżej tej prędkości zwracają się w tych samych kierunkach.

Targi SEMA trwać będą od 1 do 4 listopada, a Lexus GS F Sport będzie dostępny w Europie w przyszłym roku.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Lexus GS
Lexus GS
Cena podstawowa już od: 199 600 PLN brutto
Dostępne nadwozia: sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Lexusy z zawieszeniem AVS

Lexusy z zawieszeniem AVS

Technika 2016-12-06

Dwa nowe modele Lexusa będą wyposażone standardowo w nowoczesne zawieszenie AVS. Elektroniczny układ monitoruje i dostosowuje siłę tłumienia amortyzatorów w każdym z kół dostosowując je do stanu nawierzchni i preferencji kierowcy.

Wodorowy Lexus już za cztery lata

Wodorowy Lexus już za cztery lata

Technika 2016-11-25

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport