mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Luksus z Malezji

Luksus z Malezji

Tegoroczne targi w Genewie będą okazją dla firmy Bufori Motor Car Company, by zaprezentować najnowsze dzieło. Już 2 marca zobaczymy efekt dwóch lat pracy inżynierów z Malezji.

Luksus z Malezji
Model Bufori MKVI, nad którym prace trwały ostatnie dwa lata, ma być wyznacznikiem jakości w segmencie samochodów ultraluksusowych, czyli tam gdzie konkurenci oferują najnowsze technologie połączone z wysokim komfortem i niezliczonymi opcjami personalizacyjnymi.


Firma Bufori nie chce zdradzać zbyt wiele szczegółów przed oficjalną prezentacją samochodu. Pod maską ma pracować bardzo wydajna jednostka o pojemności 6,1 litra. Firma Bufori zamierza uruchomić produkcję w czerwcu, a pod koniec roku pierwsze egzemplarze trafią do nabywców.

Sonda Która z prezentowanych na wystawie w Genewie nowości będzie największym hitem targów?
Alfa Romeo Giulietta
22.63 %
Audi A1
16.05 %
Dacia Duster
7.82 %
Lexus CT 200h
4.53 %
MINI Countryman
2.06 %
Mitsubishi ASX
2.06 %
Nissan Juke
3.29 %
Opel Meriva
4.12 %
Porsche Cayenne
7 %
Renault Wind
2.47 %
Volkswagen Polo GTI
4.12 %
Volkswagen Touareg
2.88 %
Volvo S60
15.23 %
inny model
5.76 %
Tematy w artykule: targi Genewa Bufori CS

Podobne wiadomości:

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Genewa 2016 ruszyła na dobre!

Genewa 2016 ruszyła na dobre!

Aktualności 2016-03-01

Komentuj:

~zen 2010-03-05

Bentley Mark VI - model samochodu osobowego produkcji firmy Bentley. Był to pierwszy model wypuszczony po II wojnie światowej. Wyprodukowano 5 208 egzemplarzy tego modelu w różnych wersjach nadwoziowych. Jeden z tych egzemplarzy został wykonany na zamówienie francuskiego przemysłowca o nazwisku Gadol w 1947 r. Samochód został swoiście wyposażony: siedzenia, tapicerka drzwi, pokrycie deski rozdzielczej, oraz schowka za kanapą zostały wykonane ze skóry filipińskich żab. Pasażerowie tylnych siedzeń mieli do dyspozycji 2 zegary, barometr, kompas oraz wskaźnik pochyłości. Auto nie posiadało klamek, drzwi otwierało się za pomocą specjalnej, ukrytej pod chromową inkrustacją, dźwigni. Po kilku latach został on poddany kolejnym zabiegom ulepszającym w Wielkiej Brytanii, a następnie z powrotem odesłany do Franay. Lincoln Mark VI (1980?1983) Firma wykupiła okresową licencję od Bentleya!!! przez co wóz ten był zbyt drogi. dlatego taka "mała" seria. kryzys naftowy nie ma tu znaczenia, bo następca Mark VII miał jeszcze większe i bardziej paliwożerne silniki ;P

~tantus 2010-02-26

Określenie "Mk" to skrót od "mark", co w tym przypadku należy tłumaczyć jako "model" lub "generacja". Nie jest to więc żadna nazwa własna.

~zen 2010-02-22

jak to się nazywa jak jakaś np malezyjska tandeta zżyna nazwę z luxusowej marki z dziewięćdziesięcioletniej tradycji ???! znacie taki samochód jak Bentley MK VI (1946 - 1952) ??

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport