mojeauto.pl > motogazeta > Samochody luksusowe > Maybach powróci nie tylko jako limuzyna?

Maybach powróci nie tylko jako limuzyna?

Od kilku tygodni mówi się, że Mercedes szykuje specjalną, przedłużoną wersję Klasy S, która na rynku pojawi się pod szyldem Maybach. Nazwisko Wilhelma może trafić również na karoserię innego auta.

Maybach powróci nie tylko jako limuzyna?
Spekulacje pojawiające się w zachodnich mediach sugerują, że Mercedes chce stworzyć specjalną gamę aut z oznaczeniem Maybach. Kolejnymi modelami mają być wersje Klasy GL, S Coupe oraz seryjny MLC.

"Jasne, że widzimy ogromny potencjał segmentu luksusowych SUVów i odpowiedź brzmi dlaczego nie? Pytanie jak szybko możemy wystartować z równoległą produkcją czegoś takiego", powiedział szef działu badawczo rozwojowego Mercedesa, Thomas Weber serwisowi motoring.com.au. "wszystko okaże się w ciągu najbliższych miesięcy i być może w przyszłym roku wystartujemy z naszą ofensywą SUVów", dodał Weber.

Mercedes prawdopodobnie zaprezentuje wersję Maybach na najbliższym salonie samochodowym w Paryżu. Scenariusz zakładający stworzenie gamy SUVów z logo Maybacha ma spore szanse na realizację. Segment bardzo luksusowych SUVów cały czas raczkuje, a na rynku dopiero w perspektywie kilku lat zrobi się tłok. Ten tort ma wiele kawałków do podziału.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa S
Mercedes Klasa S
Cena podstawowa już od: 405 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Innowacja Mercedesa w silnikach diesla

auto motor i sport 0000-00-00

Mercedes przedstawia technologię NANOSLIDE, która zmniejsza tarcie cylindrów, a tym samym zużycie paliwa i CO2.

Nowy Mercedes Sprinter już w przyszłym roku

Nowy Mercedes Sprinter już w przyszłym roku

Aktualności 2017-10-03

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq nagrodzona za design
Skoda Karoq nagrodzona za design
Czytelnicy magazynu "Auto Motor und Sport" uznali Skodę za najlepiej zaprojektowanego, kompaktowego SUV-a na rynku. Czeski model zdobył 28,7 proc. głosów i pokonał aż siedemnastu rywali.